השחיינית אווה פביאן לא הצליחה לקבוע את הקריטריון לטוקיו

שחיינית נבחרת ישראל בשחייה במים פתוחים, אווה פביאן, סיימה במקום ה-21 בלבד את תחרות ההעפלה האולימפית במשחה ל-10 ק"מ הנערכת בפורטוגל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

שחיינית נבחרת ישראל בשחייה במים פתוחים אווה פביאן סיימה הערב (שבת) במקום ה-21 את תחרות ההעפלה האולימפית במשחה ל-10 ק"מ הנערכת בפורטוגל, ולא קבעה את הקריטריון למשחקים האולימפיים. פביאן בת ה-27 נלחמה עד הסוף כדי להיכלל בין השחייניות המעפילות אוטומטית לטוקיו והיתה בתמונה לאורך חלקים נרחבים במשחה, אך לבסוף סיימה על 2:05:29 שעות, כשחסרו לה שלושה מקומות בלבד להעפלה.

התנאים באתר התחרות בסטובאל היו קשוחים, כאשר ל-47 השחייניות ציפו מים קרים של 19 מעלות, רוחות וזרמים משתנים. פביאן פתחה היטב את התחרות והיתה חלק מהדבוקה המובילה, כשאף דורגה שביעית לאחר 4 ק"מ, אולם בהמשך איבדה את הדבוקה המובילה. למרות זאת, היא פספסה רק במעט את ההעפלה כאשר הכרטיס האירופי האחרון נתפס על ידי קריסטינה פנצ'יסקו האוקראינית, שסיימה שלושה מקומות בלבד לפני אווה (שניים בדירוג האירופאיות). מי שניצחה במשחה היא אנה אולאש ההונגרייה שקבעה 2:01.55.

מחר התחרות בפורטוגל תימשך עם שני הנציגים הישראלים, יובל ספרא ומתן רודיטי. 63 שחיינים יזנקו בסך הכל במטרה להשיג את 15 הכרטיסים הנותרים לטוקיו. על מנת להעפיל, על הישראלים לסיים בין תשעת המקומות הראשונים בחישוב של אחד או אחת למדינה. שאר הכרטיסים יחולקו לפי נציגות יבשתית (אחד ליבשת) וכן לנציג המהיר ביותר מהמדינה המארחת יפן.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג