מתיחת ה-1 באפריל || לראשונה בהיסטוריה של מרתון בוסטון: יאפשר לרוץ בו ללא קריטריון בשל הקורונה

לאחר שנדחה בשל מגפת הקורונה, החליטו המארגנים מתוך מחווה של רצון טוב לאפשר להתחרות בו לראשונה ללא הקריטריון המחמיר שלהם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מרתון בוסטון, המרתון הוותיק בעולם שחוגג השנה את המהדורה ה-124 שלו, היה צריך להתקיים ב-20 באפריל, אך המארגנים נאלצו, כמו מרבית המרוצים בעולם, לדחות אותו למחצית השנייה של השנה בשל התפרצות נגיף הקורונה. לראשונה התקיים המרתון בעידן המודרני בבוסטון בשנת 1897 ומאז ועד היום התקיים מדי שנה, גם במהלך שתי מלחמות העולם כאשר המשחקים האולימפיים בוטלו. הייחוד של המרתון בבוסטון הוא בהצבת קריטריון של מינימום זמן על מנת להשתתף בו ולכן הפך בעיני רבים לסוג של "תו תקן" של איכות הרצים המשתתפים בו. כך לדוגמה הקריטריון לגברים בגילאי 45-49 עומד על 3:20 שע' ולנשים היא עומדת על 3:50 שע', תוצאות שיש להציג בעת ההרשמה באם ברצונך להתחרות בו.

כעת, בשל התפרצות מגפת הקורונה ודחיית המרתון ל-14 בספטמבר, החליטו בהפקה להקל על התנאים הקשוחים שמאפיינים אותו ולאפשר לכלל הרצים להשתתף בו ללא תנאי ההכרח לזמן מינימום כלשהו. המהלך הזה יהפוך אותו כפי הנראה למרתון בעל מספר המשתתפים הגדול בעולם ויעמיד אותו על כ-100 אלף רצים ורצות אזרחי ארה"ב ותיירי ספורט ממדינות רבות בעולם, שינצלו את ההזדמנות החד-פעמית הזו. "אנחנו מבינים שהעולם נמצא ברגע היסטורי משמעותי שייזכר עוד עשרות שנים קדימה", סיפרה מרגוט צ'נדלר חברת הנהלה ב-B.A.A שמארגנים את המרתון לאורך השנים, "אנחנו פועלים על מנת להעניק לרצים ולרצות שהמרוצים שלהם בוטלו במחצית השנה הראשונה של שנת 2020, מקום של שמחה ואופק חיובי בעל ערך במחצית השנייה של השנה. אנחנו בטוחים שנגיע ליעד של 100 אלף מתחרים על המסלול".

הקריטריון שהיה דרוש במרתון בוסטון על מנת להשתתף בו



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג