"למרות שניצחתי אותו, אליוד קיפצ׳וגה הוא המלך שלנו"

"למרות ההפסד, הוא עדיין הטוב ביותר שיש", אלו ועוד פנינים חשף מנצח מרתון לונדון, קיטאטה, בריאיון שנערך עימו לאחר הניצחון
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ספורטאי אמיתי: המנצח הגדול של מרתון לונדון, שורה קיטאטה, מוכיח כי הוא פשוט ווינר אמיתי ולא נותן לניצחון על הטוב ביותר לסנוור אותו, ולמעשה מראה שוב את החומר ממנו קורצו המנצחים הגדולים בכל ענף ספורט כלשהו: צניעות.

"קיפצ׳וגה הוא למעשה המלך שלנו" | צילום: Paul Hudson

"קיפצ׳וגה שינה את עולם הספורט, ולמעשה ניצח את המדע כשירד משעתיים במרתון״, כך אמר שורה קיטאטה, מנצח מרתון לונדון שלשום. כאופייני לווינר אמיתי, הנמיך קיטאטה מעט את ההתלהבות וטען כי "למרות שניצחתי אותו ואני מאוד מרוצה מהעמדה שלי, קיפצ׳וגה הוא למעשה המלך שלנו ותמיד יישאר כזה. אין מה לעשות, ככה זה האתלטיקה״.

כשנשאל קיטאטה האם היום הוא מסוגל לנצח שוב את קיפצ׳וגה טען כי בסופו של יום רק אלוהים יודע. ״קשה לי להגיד לך אם אני מסוגל לנצח אותו היום״, כך סיפר. אם אתכונן בצורה מספיק טובה, שנינו ניתן את כל מה שיש לנו ואת התוצאה הסופית ניתן לאלוהים לקבוע".

לקראת סוף הריאיון חשף קיטאטה מספר פרטים פיקנטיים אודות הילדות שלו וכיצד החל לרוץ בדומה לקיפצ׳וגה; הוא סיפר כי פעמיים ביום, בבוקר ובערב, נהג לרוץ מרחק של כ-6 ק"מ לכיוון בית הספר מפני שהיה רחוק מבית הוריו החקלאים ולא נותרה לו ברירה. ״עשו לנו בבית הספר כמה מרוצים קטנים והייתי זוכה ברובם״.

קיטאטה סיפר על ״פשלה״ שהיתה לו במרתון לונדון 2018 בו הגיע שני לקיפצ׳וגה, ופספס את ארוחת הבוקר: ״הייתי מאוד רעב״, סיפר, והמשיך כי הבטן נדבקה לו לגב בק"מ ה-35. ״ממש לפני המרוץ הסתפקתי בכמה פירות וחשבתי שיהיה בסדר. השנה אכלתי לפני המרתון דייסה, בננה ולחם, למדתי כבר", סיפר קיטאטה, וחשף לרצי המרתון הקוראים שורות אלו את סודות הקולינריה שלו.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג