למרות הכל: מרתון ירושלים הודיע כי ייערך כמתוכנן

על אף הביטולים של מרתון ת"א וטבריה, החליטו בעיריית ירושלים לקיים את המרתון בתאריכו המקורי ב-8 במרץ בסימן הוקרה לצה"ל ולכוחות הביטחון וההצלה, שאף יוכלו להשתתף ללא עלות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מרתון ירושלים | צילום sportphotography

על אף שלל ביטולים של מרוצים גדולים בתקופה האחרונה הודיעו היום (רביעי) במרתון ירושלים כי המרוץ ייערך כמתוכנן ב-8 במרץ. בשבועות האחרונים נסובו שמועות עיקשות על ביטולו של המרתון בבירה, אולם אלו נגוזו, לפחות לפי שעה. לאחר דחייתם של מרתון טבריה ותל אביב, מרתון ירושלים נותר כמרתון הכביש היחיד שיתקיים בחודשים הקרובים בישראל.

לכתבות נוספות בנושא:
תכנית אימונים למרתון למתקדמים: כך תרדו מגבול 4 השעות
120 מיליון משתמשים קבעו: אלו נעלי הריצה הכי פופולריות ב-2023
מניו יורק ועד מלבורן: צפו במפגני הריצה והרכיבה מכל העולם למען החטופים

בעיריית ירושלים הודיעו: "מרתון Winner ירושלים הבינלאומי יתקיים ביום שישי, 8 במרץ, זו הפעם ה- 13, בהשתתפות עשרות אלפי רצות ורצים שיגיעו מכל קצוות הארץ ומרחבי העולם. עיריית ירושלים החליטה לקיים את המרתון המסורתי כמתוכנן, בסימן הוקרה לצה"ל, כוחות הביטחון וההצלה. זאת במטרה להגביר את החוסן החברתי בצל במלחמה הנמשכת בחזיתות הדרום והצפון. קיום המרתון יאפשר לאלפי רצים שהתאמנו במשך חודשים רבים למרתון ירושלים ולמרתונים אחרים בעולם, להמשיך את האימונים ולהגשים את היעדים הספורטיביים שהציבו לעצמם לפני המלחמה".

מרתון ירושלים | צילום sportphotography

צעד משמעותי ומבורך שנעשה על ידי העירייה השנה הוא בהחלטה שההרשמה למרוץ תהיה ללא עלות לחיילי וחיילות צה"ל, כוחות הביטחון וההצלה, כולל אנשי המילואים ששירתו ומשרתים במלחמת 'חרבות ברזל'. כמו כן, נשות וילדי אנשי המילואים ששירתו או משרתים במלחמת 'חרבות ברזל' יזכו להנחה של 50% בדמי ההרשמה למרתון.

ראש עיריית ירושלים משה ליאון אמר: "מדינת ישראל נמצאת בעיצומה של מערכה צודקת מאין כמותה. חוזקה של חברה נמדד ביכולת להמשיך בשגרת החיים בעורף, לצד תמיכה בחייליה המסורים והגיבורים הנלחמים בחזית. תושבי ירושלים, בירת מדינת ישראל, נרגשים וגאים לתרום ולו מעט לרוח הקולקטיבית ולהעלאת המורל הלאומי, ולהקדיש את אירועי מרתון ירושלים לגיבורי עם ישראל. זהו סימן לשגרה מסוימת, ומימוש מסורת המרתון המבוססת על רוח הלחימה, ההתמדה והנחישות, של עם ישראל וירושלים בירתו. זוהי השנה ה-13 שהעיר מזמינה רצים מרחבי הארץ והעולם לרוץ באחד מהמסלולים היפים בעולם. כולנו תקווה שהשקט, הביטחון והשלום יחזרו לשרור במדינתנו האהובה במהרה. עם ישראל חי ולא יפסיק לרוץ".

מרתון ירושלים | צילום sportphotography



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג