לימור ויצמן: "ליאור לא הספיק להיות ישראמן, אני אסיים את זה בשבילו"

אלמנתו של ליאור ויצמן ז"ל שנרצח ב-7 באוקטובר החליטה לסיים את מה שהוא התחיל ולהפוך לאשת ברזל בעצמה: "ליאור לא הצליח לסיים את מה שהוא התחיל, הוא פתח מעגל, אני אסיים בשבילו"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
לימור ויצמן בטקס הסיום של צ'אלנג' ישראמן 2024 | צילום: צלמי שוונג

ליאור ויצמן ז"ל נרצח ב-7 באוקטובר במהלך אימון לקראת השתתפותו בצ'אלנג' ישראמן. אחד מחמישה ישראמנים שנרצחו או נפלו מאז פרוץ המלחמה. זכרם של החמישה הונצח בצורות רבות במהלך האירוע שנערך ביום שישי שעבר באילת, אולם עבור אלמנתו של ליאור, ההנצחה האמיתית טרם הושלמה.

לכתבות נוספות בנושא:
הגיבורות של כולנו: סיכום צ'אלנג' ישראמן 2024 בסימן יום האישה
תוך פחות משבוע: מעל 300 נרשמו לצ'אלנג' ישראמן 2025

המרגש ביותר שהיה: סיכום צ'אלנג' ישראמן 2024

לימור ויצמן ריגשה את כולם במסיבת העיתונאים לפני צ'אלנג' ישראמן 2024, כשסיפרה על ליאור, אהבתו לספורט והקשר המיוחד שלהם. גם בטקס הסיום עלתה לבמה עם חולצתו, של קבוצת אלפא בה התאמן, והניפה את ידה אל על כפי שהיה עושה גם הוא.

אלא שאחד הרגעים המרגשים ביותר הגיע בכלל לפני ההזנקה. לימור התייצבה מול המיקרופון של גולדי רייך בראיון, והצהירה על כוונתה להתחיל להתאמן בעצמה ולהתחרות בעתיד בצ'אלנג' ישראמן לזכרו של ליאור: "בהזדמנות זו אני אומר, ליאור לא הצליח לסיים את מה שהוא התחיל, הוא פתח מעגל, עם רצון ענק להיות איש ברזל, להיות ישראמן, הוא לא סיים… ואני אסיים בשבילו".

צפו בראיון המרגש כפי ששודר בערוץ הספורט:



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג