לא הושג קריטריון לריו ב-10,000 מ'

הקהל באצטדיון הדר יוסף החזיק אתמול (שבת) אצבעות, אך הרצים לא הצליחו במשימה לקבוע את הקריטריון האולימפי למשחקי ריו 2016 בריצת 10,000 מ'
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הקהל הרב שפקד הערב (שבת) את אצטדיון הדר יוסף הגיע בעיקר על מנת לעודד ולדחוף את רצי ה-10,000 מ' הבכירים לקביעת קריטריון אולימפי, ועל הדרך, גם לשיפור השיא הישראלי. המטרה של שלושה מהם: איימרו עלמיה, גירמה אמרה ודמקה טשאלה היתה להתמודד עם הקריטריון להשתתפות במשחקים האולימפיים בריו שעומד על 28:00:00 דקות. בפועל עלמיה ואמרה היו צריכים לקצץ 9 שניות כל אחד משיאו האישי. כדי להגביר את המוטיבציה, הובא מכתיב קצב אתיופי, שהכתיב עבור השניים את הקצב אך הרצים הבכירים לא הצליחו לעשות את הקריטריון הנדרש והרצוי.

71790.1

לא עמדו בקריטריון האולימפי. גירמה אמרה (מוביל), איימרו עלמיה (מימין) וצגאי גטאצ'ו טדסה | צילום: טיבור יגר

ללא ספק הציפייה הגדולה הביאה עמה לאצטדיון האתלטיקה קהל שהגיע כדי להיות שותף לרגע שבירת השיא הישראלי וקביעת הקריטריון האולימפי. בפועל, כבר אחרי הקילומטר השלישי הקצב היה איטי בהרבה מהרצוי, וככל שחלפו המטרים והקילומטרים, נהיה ברור יותר ויותר שהמטרות שהוצבו בערב זה לא יושגו. בסופו של דבר צגאי גטאצ'ו טדסה שרץ כמכתיב קצב, חצה ראשון את קו הגמר ב-28:16.91 דק', ובין הישראלים היה זה איימרו עלמיה שקבע 28:41.62 דק', לפני גירמה אמרה שקבע 29:30.99 דק'.

71790.2

יפעת זליקוביץ' (מימין לשמאל), ניצן לוי, ויקטוריה צ'יסום בריצת הגמר ל-60 מ' | צילום: טיבור יגר

יפעת זליקוביץ' ניצחה בריצה ל-60 מ' בתוצאה 7.75 והקדימה ב-2 מאיות את ויקטוריה צ'יסום ולוי שסיימו במקומות השני והשלישי עם תוצאה זהה, כאשר צ'יסום השנייה היתה רחוקה מאית משיאה האישי.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג