לאה פולונסקי מצטרפת לנבחרת השחייה של ברקלי

זוכת מדליית הארד באליפות אירופה לנוער בשחייה, תצטרף לנבחרת השחייה של אוניברסיטת ברקלי היוקרתית כבר בשנה הבאה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

השחיינית לאה פולונסקי בת ה-18 תצטרף לנבחרת השחייה של אוניברסיטת ברקלי היוקרתית כבר בקיץ הבא. השחיינית סיכמה עם האוניברסיטה שבה נמצאת אחת מנבחרות השחייה הטובות בארה"ב, בה שחו בשנים האחרונות בין היתר שחייניות ושחיינים מהשורה הראשונה של השחייה ובהם: מיסי פרנקלין, דנה וולמר, קייטי מקלוכלין, אבי וויצייל, פארידה אוסמאן, קייתלין בייקר, גיא ברנע ושלושת המדליסטים שזכו בזהב במשחקים האולימפיים של ריו – אנתוני ארווין, ניית'ן אדריאן וראיין מרפי.

לאה פולונסקי (מימין) עם אנסטסיה גורבנקו באליפות אירופה לנוער בקאזאן | צילום: באדיבות איגוד השחייה

פולונסקי היא זוכת מדליית ארד באליפות אירופה לנוער בשחייה שהתקיימה בקאזאן בשנה שעברה ובמשחה ל-200 מטר מעורב אישי. כמו כן, היא אלופת ישראל בשחייה במשחה ל-100 מטר חזה ובמשחה ל-200 מטר מעורב אישי ובעבר היתה שיאנית ישראל במשחה ל-400 מטר מעורב אישי. כרגע היא תלמידת כיתה יב' והיא תתחיל את הלימודים האוניברסיטיים באוגוסט, לאחר המשחקים האולימפיים שנדחו ליולי שנה הבאה ותלמד בפקולטה לרפואה או מדעי המחשב ותשלב את השחייה עם הלימודים.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג