כשאלוף העולם שר סלין דיון: צפו בסרטון הצגת המדים הקורע של קוויק סטפ

הקבוצה הבלגית החליטה לחשוף את מדיה לעונת המרוצים הקרובה בדרך ייחודית, עם סרטון משעשע במיוחד בכיכובו של ה"שואומן" ז'וליאן אלאפיליפ. ואיך המדים עצמם?
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
ז'וליאן אלאפיליפ | צילום: Hoebele, Wikimedia

התקופה הזו של השנה, לפני תחילתה של עונת האופניים, מוקדשת על ידי הקבוצות למחנות אימונים, לקביעת לוחות התחרויות וגם… לחשיפות המדים לעונה הקרובה. מי שלקחה את הנושא צעד אחד קדימה וחשפה את מדיה בצורה המקורית ביותר הייתה קבוצת סודאל-קוויק סטפ.

תחילה, הוציאה הקבוצה טיזר לעוקביה ברשתות החברתיות בו כתבה: "בעוד 10 דקות, אנחנו שוברים את האינטרנט", והם אכן לא אכזבו. בסרטון, אותו כינו "חשיפת המדים הטובה ביותר של קאסטלי אי פעם" נראה רוכב הקבוצה, פעמיים אלוף העולם ז'וליאן אלאפיליפ, כשהוא שר לצלילי שירה של סלין דיון "It's All Coming Back to Me Now" ומשתמש בבקבוק בתור המיקרופון, בעוד שניים מחבריו לקבוצה אחראים על ה"תאורה" עם פנסי האופניים שלהם.

צפו בסרטון:

בעוד הקבוצה הבלגית מקבלת את הציון המקסימלי על סרטון החשיפה, המדים עצמם לא מהווים חידוש של ממש, ונראים למעשה כמעט זהים לאלו איתם רכבה הקבוצה בשנה שעברה. התבנית הכללית נשארה זהה, כשהכחול סביב הכתפיים והאמצע נשבר בפס לבן על החזה והזרועות. בניגוד לעונה שעברה, אין עוד גוונים שונים של כחול מפוצלים לדוגמא דמוית קובייה, כשהחולצה שומרת על צבע כהה יחסית לאורך כל הדרך, מלבד כמה גוונים בהירים יותר סביב הכתף ובגל במרכז.

לא בכדי אלאפיליפ הוא זה שנבחר למשימה. המטפס הצרפתי בן ה-31, שזכה בשישה קטעים בטור דה פראנס וגם בחולצה המנוקדת ב-2018, ידוע בחוש ההומור שלו ובחיבתו למצלמות. בעבר, העלה סרטון שלו עם תנועות ריקוד לאחר זכייה בקטע בטור דה פראנס והוא אף כונה ה"שואומן" במספר הזדמנויות. לפני הטור דה פראנס בשנה שעברה אף העלה סרטון בו הוא רוכב בהרים כשבנו התינוק יושב במתקן מיוחד המחובר לאופניו.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג