כל מה שצריך לדעת על מרתון סמסונג תל אביב 2016 שיוצא לדרך

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
Tel Aviv Marathon 2015

מרתון סמסונג תל אביב יתקיים ביום שישי 26.2.16 ויכלול 6 מסלולים: מרתון (42.195 ק"מ), חצי מרתון (21 ק"מ), מרוץ 10 ק"מ, מרוץ 5 ק"מ, מרוץ אופני יד לנכים- ומקצה מיני מרתון ילדים (420 מטר לגילאי 5-8 ו-840 מ' לגילאי 9-12). במרתון צפויים להשתתף גם השנה רצי עילית בינלאומיים בכירים, שכבר נרשמו למסלול המרתון המלא והם ינסו לשבור את שיא המרתון שעומד על 2:10:30 שע' ונקבע בשנה שעברה על ידי הקנייתי ויליאם קיפרונו יגון (wiliam kiprono (yagon שיגיע גם השנה וינסה לשבור את שיאו. לרץ שיקבע השנה שיא חדש במסלול המרתון ויגיע לתוצאה של 2:07:59 צפוי פרס כספי של 40 אלף דולר.

Tel Aviv Marathon 2015

ריצה לאורך 14 ק"מ של חוף ים | צילום: רונן טופלברג

מה לגבי האשורים הרפואיים?

השנה, בעקבות קבלת בית המשפט את עמדת עיריית תל אביב בפסק הדין שהתקבל ב-14.12.15, מרתון סמסונג תל-אביב לא יחייב את משתתפיו בהצגת אישורים רפואיים. מעתה, יידרשו הרצים לחתום על הצהרת בריאות הכוללת גם שאלון רפואי באתר המרתון. רצים שכבר נרשמו, יידרשו לחתום על הצהרת הבריאות בעת קבלת הערכה.

נקודת הזינוק תמוקם בשדרות רוקח (מול גני התערוכה) משם ימשיכו מקצי המרתון למסלולי ריצה ברחובותיה ואתריה המרכזיים של העיר וביניהם: שדרות רוטשילד והעיר הלבנה, נמל תל אביב וחופי הים, מרכז עזריאלי ומתחם שרונה, טיילת רידינג ופארק הירקון, יפו העתיקה ונמל יפו, אבן גבירול, כיכר רבין ודיזינגוף ובסף הכל במרתון יהיו 14 ק"מ העוברים לאורך חוף הים.

באירוע הספורט צפויים כנראה להשתתף למעלה מ-150 אלף תושבי תל אביב-יפו ואורחיה וכן צפוי מספר של כ-1,500 רצים ממדינות שונות בעולם שיגיעו ויבלו בעיר: מתחמי עידוד ובמות מוסיקה לאורך המסלולים בהם יקחו חלק בתי הספר של תל אביב הממוקמים בקרבת המסלול. המרתון ייחתם בהפנינג בחניון גני יהושע שיכלול מוסיקה, מתחמי VIP, וחנויות מכירה של אופנת ספורט.

מה זה המסלול החברתי?

בהשראת מודל מרתון לונדון, המרתון ממשיך להוביל גם השנה מגמה עולמית של מעורבות חברתית ותרומה לקהילה עם המסלול החברתי בחסות סמסונג שיאפשר למשתתפים במרתון לנצל את השתתפותם במרוץ לצורך גיוס תרומות. משתתפים שנרשמו לאחד ממקצי המרתון, יוכלו לבחור מרשימה של למעלה מ-60 עמותות המופיעות באתר ולקבל כלים המסייעים לרצים לגייס תרומות למען העמותות הכספים שיגויסו יועברו במלואם לעמותה.

מגזין שוונג | המסלול החברתי במרתון סמסונג ת"א 2016

בשבוע שלפני המרתון יתקיים האקספו (21-24.2.2016) למשך ארבעה ימים. האקספו יתקיים בכיכר רבין ויציע חנויות קונספט, מתחם ברוח התרומה לקהילה בחסות סמסונג, חנות קונספט ענקית של אדידס, מתחם כנסים והרצאות עם מרצים מובילים בתחום הריצה ועוד. לרשות הרצים יעמוד במקום מרכז מיוחד ובו תתקיים חלוקת ערכות הרצים הכוללות: חולצת ריצה מנדפת זיעה של אדידס, מספר חזה הנקבע בהתאם למקצה הזינוק האישי, שבב מדידה (צ'יפ) אלקטרוני חד-פעמי ושלל פינוקים, מבצעים והטבות.

כנהוג במרתונים הגדולים בעולם, בערב שלפני המרתון תתקיים מסיבת הפסטה המסורתית לכ-1,000 רצים ואורחים, הכוללת ארוחת גאלה חגיגית המבוססת על תפריט עשיר בפחמימות ובפסטות לקראת המרתון הגדול.

צילום עמוד הבית: צילום: רונן טופלברג



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג