כבוד ענק: שני ישראלים ברשימת המשפיעים בעולם בשחייה במים פתוחים

גיא כהן ואייל שכנר, שהקימו את "עמותת שחיית מרתון גליל", זכו לכבוד ונכנסו לרשימה היוקרתית של המגזין The Daily News of Open water. גם רם ברקאי, מייסד איגוד השחייה העולמי במי קרח, נכלל ברשימה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
גיא כהן ואייל שכנר אחרי חציית הכנרת לאורך | צילום: פרטי

כבוד ענק לענף שחיית המרתון והמים הפתוחים הישראלי. גיא כהן ואייל שכנר, שניים מהבולטים והפעילים בארץ בענף, ומי שהקימו את "עמותת שחיית מרתון גליל", נבחרו על ידי המגזין "The Daily News of Open water", לרשימת האנשים המשפיעים ביותר בעולם בענף השחייה במים פתוחים בכל הזמנים.

לכתבות נוספות בנושא:
כשהמים געשו משחיינים: צפו בסרטון הרשמי של משחה ואקוותלון עמק חפר
סיפורה מעורר המחלוקת של שחיינית המרתון דיאנה ניאד מגיע לנטפליקס
מפסיקים להתלבט, נכנסים לים: 5 טיפים לשחיינים מתחילים במים פתוחים

הרשימה לא מתמקדת בשחייניות ובשחיינים, אלא במאמנים, מלווים, מארגנים, יזמים, שופטים, כותבים, מקדמים ועוד. מי שבחרו את השמות ברשימה היו צוות המגזין, ביחד עם השחיינים והשחייניות בעצמם. הרשימה חולקה לפי עשורים, כאשר כהן ושכנר נמצאים ברשימת המשפיעים של העשור השני של המאה ה-21, בקטגוריית "Administrators", על הקמת העמותה וארגון אינספור משחי מרתון ייחודיים בכנרת עבור שחייניות ושחיינים בארץ ובעולם.

אייל שכנר וגיא כהן | צילום: פרטי

עמותת שחיית מרתון גליל היא כיום הגוף הנותן ייעוץ מקצועי, אישור ותיעוד של משחי מרתון רשמיים בישראל ופועלת מול הגופים העולמיים בנושא. בין היתר, היא מספקת משקיפים ניטרליים לשחייניות ושחייני המרתון בארץ בעת ביצוע האתגרים שלהם, וכן מתעדת את המשחים ומפרסמת אותם. הדגש של פעילות העמותה הינו באתגר חציית הכינרת לאורכה (צפון-דרום) ובכך להפוך את האתגר הזה לאתגר שפונה לקהל שחייני המרתון בעולם, בדומה לאתגר צליחת התעלה באנגליה.

עוד נציג כחול-לבן ברשימה בקטגוריית "מארגני אירועים" הוא רם ברקאי, מי שהקים את IISA, איגוד השחייה העולמי במי קרח, שייסד תחרויות עולמיות רבות משתתפים שהולכות וצוברות פופולריות בשנים האחרונות, ואף עשויות להיכנס בהמשך למשחקי החורף האולימפיים. ברקאי הוא ישראלי לשעבר, שבעשורים האחרונים חי בדרום אפריקה, ומי שמשך אחריו ישראלים רבים נוספים לטרנד האקסטרים.

אייל שכנר אמר לשוונג לאחר פרסום הרשימה: "הבחירה הפתיעה את שנינו. אבל בכל מקום שאנחנו מגיעים בעולם שמעו אלינו או יודעים לספר על מישהו שמתכנן לשחות בישראל עם העמותה". גיא כהן הוסיף: "אנחנו ספורטאים שעושים בהתנדבות לפיתוח והפצת הספורט שאותו אנחנו אוהבים".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • הנסי בן הנסי הגיב:

    נהדר לשמוע על מטורפיי שחייה בכלל וכמובן על שחייני המים הפתוחים כדור הארץ מלא "נוזלים"והשהייה בבזה הנוזל הנקרא מים מהנה אתגרית ובכלל גם שומרת חיות ורמת בריאות גופנית ונפשית יופי יופי

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג