כבוד: סילבן אדמס נבחר להשיא משואה ביום העצמאות

איש העסקים והפילתנרופ הקנדי-ישראלי, שהקים את קבוצת הרכיבה ישראל פרמייר טק ותורם רבות לספורט הישראלי יזכה לכבוד בטקס הממלכתי בהר הרצל: "זו זכות, התרגשתי מאוד"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
סילבן אדמס עם גיא ניב בג'ירו ד'איטליה 2019 | צילום: סייקלינג אקדמי

איש העסקים והפילנתרופ הישראלי-קנדי סילבן אדמס קיבל אמש (ראשו) את הבשורה כי נבחר להשיא משואה בטקס הממלכתי בהר הרצל בערב יום העצמאות ביום שלישי הבא. השרה מירי רגב, הממונה על אירועי שנת ה-75 למדינת ישראל, הודיעה לאדמס כי בחרה בו, בהתייעצות עם שר התפוצות עמיחי שיקלי

אדמס הוא הבעלים והמייסד של קבוצת האופניים ישראל פרמייר טק, וידוע גם כמי שעמד מאחרי הבאת הג'ירו ד'איטליה, ממרוצי האופניים הנחשבים בעולם, לישראל וכמי שיזם להקמת הוולודרום בתל אביב. כמו כן, זכור כמי שהביא לישראל את משחק הידידות של נבחרות ארגנטינה ואורגוואי בכדורגל ששודר למאות מיליוני צופים בעולם, הופעת הזמרת מדונה באירוויזיון בתל אביב וחמש שנות אירוח של אליפות איש הברזל של המזרח התיכון.

סילבן אדמס מסר לאחר היוודע בחירתו: "התרגשתי מאוד עם קבלת הטלפון על כך שנבחרתי להשיא את משואת התפוצות בשנת ה-75 לעצמאות מדינת ישראל. אני מודה לשרה מירי רגב ולוועדה, בשמי ובשם רבבות אוהדי ישראל ברחבי העולם, על הזכות שנפלה בחלקי להעלות על נס כל יהודי ויהודייה באשר הם בתפוצות. את כל חיי הקדשתי למען הידוק הגשר בין הקהילות היהודיות לחברה הישראלית, ולחיזוק  מעמדה של ישראל  דרך אירועי תרבות וספורט. כולי תקווה כי יחד נמשיך ונאיר את פניה היפות של ישראל מעל כל במה עולמית כעם אחד- עם ישראל".

ישראל פרמייר טק, טור דה פראנס | צילום: Shutterstock

השרה רגב מסרה: "בסיפור חייו ובעשייה פורצת הדרך שלו, סילבן מייצג את המחויבות הציונית העמוקה של יהודי התפוצות למדינת ישראל. העשייה שלו הובילה להצלחה יוצאת דופן במיצוב ישראל כיעד מבוקש ואטרקטיבי לאירועי ספורט יוקרתיים ומופעי תרבות, ובהקמת גשרים חדשים בין ישראל לעולם".

עוד נבחרו יחד עם אדמס להשיא משואה: כדורסלן העבר ומאמן הכדורסל דייויד בלאט, תת-אלוף במיל' אביגדור קהלני, השחקן והקומיקאי שלום אסייג, היזמית סיון יערי שמקדמת פרויקטים של חדשנות טכנולוגית באפריקה, ורד בן סעדון שמפעילה יקב בשומרון, נינה ווינר (אבידר), ממייסדי קרן המלגות אייסף, פרופ' אבי ריבקינד, כירורג שהקים את יחידת הטראומה הראשונה בישראל, ד"ר חתאם חוסיין, רופאה מבית החולים רמב"ם בחיפה, יהודית נגוסה שמפעילה מכינה קדם-צבאית לנוער עם עבר בעייתי, מפקד יחידת דובדבן, סגן-אלוף ד', רעות עמיחי, נערה בת 17 מלכיש שמתנדבת בארגון החקלאי "השומר החדש", אופק ראשון, שסבלה מחרם אכזרי בבית הספר ומסייעת כעת לבני נוער ברחבי הארץ והרב בן ה-91 אליהו צלאח, ממייסדי המושב שתולה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג