ישראל ניצחה את סלובקיה באליפות אירופה בכדורמים

לאחר הניצחון על צרפת, פגשה היום נבחרת הנשים של ישראל את סלובקיה באליפות אירופה שנערכת בעיר ספליט שבקרואטיה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
צילום: רגב גורן, באדיבות איגוד הכדורמים

לאחר הניצחון אתמול על צרפת, פגשה היום (ראשון) נבחרת הנשים של ישראל את סלובקיה באליפות אירופה שנערכת בעיר ספליט שבקרואטיה. הכחולות לבנות גברו 7-18 על הסלובקיות ועלו למאזן של 0-2.

ראשונה לעלות על הלוח הייתה ישראל משער של נועה ססובר, כאשר בהתקפה הנגדית הבאה הצליחה סלובקיה לאזן. יכולת נהדרת של איילת פרס מנעה מהסלובקיות להגדיל את היתרון, ובצד השני הילה פוטוריאן העלתה את הכחולות לבנות ליתרון. סלובקיה הצליחה לאזן פעם נוספת ולאחר מכן שונית סטרוגו סחטה פנדל אותו תרגמה מריה בוגצ'נקו לשער. בהמשך סטרוגו ובוגצ'נקו עם שערים נוספים העלו את ישראל ליתרון שלושה שערים וקבעו את תוצאת סיום הרבע הראשון, 2-5 לכחולות לבנות. הרבע השני נפתח בדיוק כמו הראשון עם שער מהיר של נועה ססובר ולאחר מכן שער מצמק של הסלובקיות. ססובר עם שער נוסף הגדילה את היתרון הישראלי לארבעה שערים, 3-7, תוצאה שנשמרה עד לסיום המחצית הראשונה.

גם הרבע השלישי התחיל איך לא, עם שער של נועה ססובר. בהמשך שונית סטרוגו סחטה פנדל נוסף שגם אותו הפכה מריה בוגצ'נקו לשער כחול לבן, ומיד לאחר מכן הוסיפה סטרוגו שער משלה. הסלובקיות הצליחו לצמק, ובצד השני כבשה הילה פוטוריאן את שערה השני במשחק. סחיטת פנדל של ססובר וזריקה מוצלחת של סטרוגו העלו את השחקניות של דימיטריס מברוטאס ליתרון של שמונה שערים. שער נוסף של ותיקת השחקניות בנבחרת, סטרוגו, ועוד אחד של פוטוריאן קבעו את תוצאת סיום הרבע השלישי, 4-14 לישראל.

הרבע הרביעי התאפיין בשערים מצד לצד כאשר נופר הוכברג, מורן לינטהאוט עם צמד ועלמא יעקבי כובשות עבור ישראל, אל מול שלושה שערים של הסלובקיות. בסיום כאמור 7-18 לכחולות לבנות.

נועה ססובר סיכמה את המשחק: "אני לא מרגישה שזה היה המשחק הכי טוב שלי אבל אני שמחה שהצלחתי לעזור כמה שיותר לקבוצה ולתרום ושבסוף ניצחנו. כיף שרואים את העבודה הקשה וההתקדמות אבל יש לנו עוד המון מה להראות. מחר יש לנו יום חופש, ננוח ונעבוד על הדברים, עוד יומיים משחק נגד איטליה, נבוא לתת בראש".

כבשו לישראל: נועה ססובר (4), שונית סטרוגו (4), מריה בוגצ'נקו (3), הילה פוטוריאן (3), מורן לינטהאוט (2), נופר הוכברג, עלמא יעקבי

מחרתיים (20:00) תפגוש ישראל את איטליה למשחק השלישי של הטורניר. עוד קודם לכן, מחר (13:00), תפתח נבחרת הגברים את האליפות במשחק מול סרביה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אם אתה יותר מפחד להפסיד מאשר נרגש לנצח, אז זו הדרך הלא נכונה לגשת לתחרות", קייט קמפבל, שחיינית, אלופה אולימפית ושיאנית עולם


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג