ישראלי ראשון מזה 4 שנים: נדב רייסברג חתם על חוזה מקצועני בישראל פרמייר טק

עליית מדרגה משמעותית לרוכב בן ה-22, שחתם לשנתיים בקבוצה המקצוענית והופך לישראלי הרביעי בסבב ולראשון שמצטרף מזה 4 שנים. רייסברג: "זה מדהים, חלמתי על הרגע הזה. רוצה להתחרות בגרנד טור כבר בעונה הבאה"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
נדב רייסברג | צילום: נועה ארנון, ישראל פרמייר טק

רוכב האופניים הישראלי נדב רייסברג חתם היום (שני) על חוזה מקצועני לשנתיים בקבוצת ישראל פרמייר טק והופך לישראלי הראשון שזוכה לחוזה מקצועני בקבוצה מזה ארבע שנים. רייסברג בן ה-22 נחשב לאחד הרוכבים הישראלים המוכשרים ביותר, ורכב העונה כחלק מקבוצת הפיתוח של IPT, שם הראה יכולת גבוהה אשר זיכתה אותו בחוזה המיוחל, שיחל בעונה הבאה 2024, ובה כבר יוכל לקחת חלק בכל המרוצים הגדולים.

"זה מדהים, חלמתי על הרגע הזה", אמר רייסברג לאחר החתימה, "אעשה כל שביכולתי כדי להגיע הכי רחוק שאפשר". הסגל של IPT כולל כרגע שלושה ישראלים – גיא שגיב, עומר גולשטיין ואיתמר איינהורן, שהצטרף לקבוצה בתחילת 2020. עד השנה נכלל בקבוצה גם גיא ניב, אשר פרש מרכיבה מקצוענית בקיץ שעבר.

כריס פרום עם ויינברג ורייסברג | צילום: נועה ארנון

לכתבות אופניים נוספות:
אוונפול הקדיש ניצחון לג'ינו, ואן דר פול מוכן לטור והצלחות כחול-לבן | סיכום אופניים שבועי
האזינו לפודקאסט: איך לשבת על האופניים בצורה האופטימלית?
טרגדיה בטור של שווייץ: הרוכב ג'ינו מדר התרסק בתאונה קשה ומת מפצעיו

רייסברג גדל בבית עם אהבה גדולה לרכיבה, כשאביו בוריס היה אף אלוף ישראל ב-1987: "קיבלתי את התשוקה לרכיבה ממנו", סיפר. הוא החל את דרכו בעולם האופניים דווקא בשטח, אולם נותן את הקדיט לגיא ניב, הישראלי הראשון שרכב בטור דה פראנס, ששכנע אותו לעשות את ההסבה לרכיבת כביש: "אני חייב לו על זה. הוא כמו אח גדול בשבילי. אני מרגיש כאילו אני על גג העולם עכשיו ושהגשמתי חלום. יש לי מטרות גדולות, הראשונה היא להתחרות בגרנד טור, כבר בעונה הבאה, ויום אחד אשאף לניצחונות שם".

רייסברג הצטרף לקבוצת הפיתוח של הקבוצה הישראלית, סייקלינג אקדמי, לפני פחות משנה וחצי, אולם הראה התקדמות משמעותית והרשים את הצוות המקצועי כמעט בכל מרוץ בו השתתף. העונה הוא זכור במיוחד מהטור דו רואנדה, בו רכב לצד כריס פרום והשיג מקום רביעי באחד הקטעים. אשתקד הוא סיים במקום ה-11 בג'ירו ד'איטליה עד גיל 23 ובעוד חמש הזדמנויות סיים בטופ 10 במרוצים שונים.

קיל קארלסטרום, המנהל המקצועי של הקבוצה סיפר: "נדב הראה בגרות והסתגלות מהירה בדרך יוצאת דופן. הוא הוכיח שאפשר לסמוך עליו והפגין את כל התכונות הנדרשות כדי להרוויח חוזה מקצוענית ומקום בסגל הבוגר של הקבוצה לשנה הבאה. אנחנו מצפים ממנו להמשיך להשתפר ולפרוח, ולהראות את הדרך לעוד כישרונות ישראלים בהמשך".

הבעלים של הקבוצה סילבן אדמס הוסיף: "אני גאה באימפקט המשמעותי של נדב כרוכב כביש בסגל קבוצת הפיתוח עד גיל 23 שלנו. הוא הרוויח ביושר את הקידום הזה לקבוצה המקצוענית שלנו, ואני נרגש לראות את התוצאות שישיג בשנה הבאה".

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • וקסמן הגיב:

    יש רוכב ישראלי צעיא נוסף ומוצלח בקבוצה הבוגרת
    עודד קוגוט, הביא אחלה תוצאות בטור של בלגיה בשבוע האחרון

  • איש ברזל הגיב:

    בהצלחה!

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג