יפני סיים איירונמן בגיל 85 והפך לשיאן גינס עולמי

הירומו אינאדה זכה להכרה גם על ידי ספר השיאים המפורסם וגם דאג לשלוח מסר: "אני ממש לא חושב על הגיל שלי כמגבלה"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
הירומו אינאדה איש ברזל יפני בן 85

לפני קצת יותר משנה וחצי, באוקטובר 2018, הירומו אינאדה היפני הדהים את עולם הטריאתלון למרחק איש ברזל כשהפך לספורטאי המבוגר ביותר שהשלים את אליפות העולם באתגר המפרך שכולל 3.8 ק"מ שחייה, 180 ק"מ רכיבה ו-42.2 ק"מ ריצה. הוא עשה את זה בקונה שבהוואי כשהוא בן 85 ו-328 ימים וחצה את קו הסיום כעבור 16 שעות ו-53 שעות (רק 7 דקות מהקאט-אוף שהוא 17 שעות).

עוד כתבות בנושא 
איש הברזל היפני סיים את אליפות העולם בהוואי בגיל 85 
הנזירה בת ה-86 שסיימה 45 תחרויות איש ברזל 
נשבר השיא ההיסטורי בריצת מרתון לגילאי 70-74 

אינאדה הוא כתב טלוויזיה בפנסיה שהחל לעסוק בטריאתלון למרחקים ארוכים רק בגיל 70 ולפני כן לא היה ספורטאי. בעשור הקודם הוא השתתף 8 פעמים באליפות העולם בקונה וסיים אותה 3 פעמים כשבכל פעם שבר את שיא המשתתף המבוגר שסיים את האתגר, בפעם האחרונה כאמור ב-2018.

השבוע החליטו בספר השיאים של גינס להכיר בשניים משיאיו של אינאדה שנקבעו בשנים 2016 ו-2018, שאמר בהצהרה שפורסמה על ידי התאחדות הטריאתלון היפנית: "אני חושב שהצלחתי לסיים את המרוצים האלו בגלל התמיכה הגדולה שקיבלתי מאנשים בכל העולם. אני ממש לא חושב על הגיל שלי כעל מגבלה". המאמן שלו קיומי ניוואטה הוסיף: "אני מקווה שהוא ימשיך להיות אקטיבי וייסד את קטגוריית הגיל הבאה, 90 ומעלה".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"נשמו פנימה את העוצמות, נשמו החוצה את החולשות", איימי קראג (הייסטינגס), מרתונסיטית אולימפית..


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג