לא מתנזרת: הנזירה בת ה-86 שסיימה 45 תחרויות למרחק איש ברזל

מדונה בודר האמריקאית כבר השתתפה במאות טריאתלונים ובעשרות תחרויות איש ברזל. אפילו נייקי שכל כך הרבה כוכבים מפרסמים אותה, גייסה אותה לקליפ חדש
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

במגזין האמריקאי WOMENS HEALTH הקדישו השבוע כתבה לנזירה האמריקאית מדונה בודר, שעם כל הכבוד לשמה הפרטי ולאורח חייה הדתי – זה לא מה שגרם לה להתפרסם. בודר בת ה-86 זכתה לא מכבר לכינוי "נזירת הברזל". בעולם הטריאתלונים למרחקים ארוכים כבר מכירים אותה די טוב, אבל כעת היא גם הפכה לכוכבת קמפיין פרסומי של חברת "נייקי" תחת הסלוגן UNLIMITED YOUTH.

עוד כתבות בנושא 
בן 105 קבע שיא עולם ברכיבה של שעה בוולודרום 
איך אשה בת 82 סיימה אולטרה של 180 קילומטר בארצות הברית? 
5 דברים שלא מספרים לכם על ריצה בגיל מבוגר 

אם התפעלתם מהיכולות הפיזיות שלה בגילה המופלג בוידאו שלמעלה, מה תגידו על הרזומה שלה? היא השלימה עד היום לא פחות מ-375 טריאתלונים, שסיימה מתוכם 45 למרחק איש ברזל (3.8 ק"מ שחייה, 180 ק"מ אופניים, 42.2 ק"מ ריצה). בראיון שהעניקה למגזין האמריקאי היא סיפרה מה גרם לה להיכנס לכל השיגעון הזה בגיל 47. "הכרתי כומר שהמליץ לי להתחזק פיזית ונפשית. לקחתי את העצה וכעבור ארבע שנים נחשפתי לטריאתלון. השתתפות בתחרויות גורמת לי להרגיש מחוברת לאנשים אחרים, שכולם מאוחדים למטרה משותפת. וחוץ מזה, אם אשמור על הבריאות שלי אוכל לשרת את הקהילה יותר זמן".

בודר מספרת שהיא מצליחה לשמור על שגרת אימונים של איש ברזל על ידי כך שהיא משלבת ביניהם לבין העיסוקים האחרים שלה: "אני רצה כל בוקר לכנסיה, אני רוכבת לבית הסוהר שבו אני קוראת כתבי קודש לאסירים, פשוט צריך לשלב, וכך אני יכולה בקלות לכסות לפחות 10 קילומטר ביום. בתור מי שמתחרה כבר 33 שנים, יש לי מזל שאני עוד יכולה לזוז". על שאלות השאלות שהיא עד מתי היא תמשיך להתחרות היא עונה: "התחרות האחרונה שלי היתה אליפות העולם בטריאתלון בקוזמל שבמקסיקו. כעת אני חושבת רק על ההווה והעתיד כבר ידאג לעצמו".

לתוספי תזונה בשוונג-שופ לחצו כאן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג