ימר גטהון ואנה פרייס ניצחו במרתון ירושלים

בירושלים חיכו למרתון העשור יותר משנה וחצי, לאחר שבוטל בשנה שעברה בשל מגפת הקורונה והבוקר הוא הוזנק עם אלפי מתחרים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
ימר גטהון | צילום: אלטרנטיבה 1

מרתון ירושלים העשירי הוזנק הבוקר (שישי) לאחר שבוטל בשנה שעברה בשל מגפת הקורונה והשנה נדחה מחודש מארס להבוקר. המרתון עבר כמדי שנה במסלול שחולף על פני משכן הכנסת, לאורך חומות העיר העתיקה, בריכת הסולטן, משכנות שאננים, הר ציון, המושבה הגרמנית, רחביה, טיילת ארמון הנציב, גבעת התחמושת, גן סאקר, הר הצופים והר הזיתים.

במרתון ניצח ימר גטהון בן ה-29 משכונת משכונת קטמון שבירושלים, בזמן של 2:24:07 שע'. הניצחון העניק לו (וגם למנצחת בנשים), סכום של 12 אלף שקל. "לרוץ בירושלים היה חלום בשבילי", סיפר גטהון, "הייתי חדור מטרה לסיים את מרתון ירושלים בכבוד. חזרתי במיוחד ממרתון ברלין כי היה לי מאוד חשוב להתחרות פה היום. החלום שלי הוא להגיע למשחקים האולימפיים של פרים. אני מקווה ומייחל שאצליח". במקום השני סיים אג'ז גואדי בן ה-32 בזמן של 2:29:49 שע' והוא זכה בסכום של 8,000 שקל. את הפודיום סגר ברהן בלטה בן ה-50 בזמן של 2:41:20 שע' והוא קיבל המחאה על סך 4,000 שקל.

בקרב הנשים זכתה במקום הראשון: אנה פרייס בת ה-45 בזמן של 3:25:50 שע'. במקום השני הגיעה רעות ברוך בת ה-39 בזמן של 3:51:08 שע' ובמקום השלישי סיימה דלית לוין, 44 בזמן של 3:52:52 שע'.

בחצי מרתון ניצח איימרו עלמיה בזמן של 1:07:52 שע' ובנשים ניצחה ביטי (ברכה) דויטש שסיימה בתוצאה של 1:20:40 שע'.

ימר גטהון בקו הסיום של המרתון | צילום: אלטרנטיבה 1

צילום עמוד הבית: אלטרנטיבה 1



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג