"רצתי 2:44 שע' במרתון ברלין עם קורונה"

במרתון ברלין התחרתה גם ביטי דויטש שניסתה להשיג בו את הקריטריון לאליפות העולם, כעת היא מסבירה כי באופן מפתיע עבורה היא חלתה בקורונה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

במרתון ברלין שהתקיים ביום ראשון האחרון התחרתה גם הרצה הישראלית ביטי דויטש שניסתה להשיג בו את הקריטריון לאליפות העולם שעומד על 2:29:30 שע' ושיתקיים בשנה הבאה בארה"ב. המרתוניסטית מספר שתיים בקרב הנשים בישראל פתחה מצוין ורצה בקצב הזה בכוונה לשפר את שיאה האישי בכ-2 דקות, אבל עוד לפני חצי המרחק היא נחלשה והחלה לאבד קצב בהדרגה. בסופו של דבר דויטש סיימה מחוץ לטופ 20 בנשים עם תוצאה של 2:44:37 שע' שעבורה נחשבת לחלשה.

"רצתי 2:44 שע' במרתון ברלין עם קורונה", כתבה היום דויטש בעמוד הפייסבוק שלה, "וזאת למרות שבשתי בדיקות אנטיגן יצאתי שלילית. קיבלתי תוצאה חיובית בבדיקת PCR שעשיתי כאשר שבתי לישראל. הימים האחרונים לא היו קלים עבורי ולמען האמת הרגשתי מאוד רע. לא זכור לי מתי בפעם האחרונה חליתי", כתבה בהמשך והוסיפה, "למרות שאני מחוסנת, הקורונה הכתה בי בחוזקה".

דויטש המשיכה בדבריה לתאר שהיא הגיעה מאוד מוכנה למרתון ברלין והיא היתה מאוד מרוצה מתהליך האימון אותו עברה. ההכנות היו ברמה מאוד גבוהה והכל היה מתוזמן בדייקנות במיוחד ליום התחרות. "אבל אז, הכל נלקח ממני ברגע אחד לאחר שרצתי חצי מושלם".

ביטי דויטש | צילום: Artur 1980, ויקיפדיה



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג