יאן פרודנו ניצח באיירונמן פרנקפורט

הגרמני היה צמוד לבן ארצו סבסטיאן קינלה, אבל היה מהיר ב-4 דקות בריצת המרתון וסיים ב-7:56 שע' למרות יום חם במיוחד. פטרי קלאנגה סיים רק 11
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

למרות החום הכבד ששרר היום בגרמניה, איירונמן פרנקפורט שנחשב גם לאליפות אירופה בטריאתלון למרחק איש ברזל, התקיים היום (ראשון) בהשתתפות כמה מאנשי הברזל הבכירים בעולם.

ניצחון מרשים בתחרות קשה במיוחד. יאן פרודנו | צילום: טלי שינברג

עוד כתבות בנושא 
לראשונה, אליפות העולם באיש ברזל בזינוק גלי 
האם אליסטר בראונלי יהיה היריב הגדול של פרודנו בקונה? 
יאן פרודנו ניצח בקרב הענקים באליפות העולם בחצי איש ברזל 

יאן פרודנו הגרמני, שזכה פעמיים באליפות העולם בהוואי, ניהל קרב צמוד מול בן ארצו סבסטיאן קינלה, אבל ריצת המרתון בחום הכבד היתה זו שהכריעה את התחרות אחרי קרב צמוד מאוד בין השניים בקטעי השחייה והרכיבה. את המרתון פרודנו רץ הפעם בזמן של 2:45:39 שע' בדרך לניצחון בזמן כללי של 7:56:02 שע' שהוא מאוד מרשים לאור השרב שתקף היום את גרמניה.

ניהל קרב צמוד עם פרודנו. סבסטיאן קינלה | צילום: טלי שינברג

קינלה רץ את המרתון 4 דקות לאט יותר וסיים שני בזמן של 8:00:01 שע'. פרנץ לושקה השלים פודיום גרמני כשסיים שלישי בזמן של 8:17:24 שע' שזה רחוק מאוד מהרמה שהציגו שניים מאנשי הברזל הטובים בעולם. שבעה מתוך 10 הראשונים בדירוג היו גרמנים ומי שסיים רק במקום ה-11 היה פטריק לאנגה, אלוף העולם בשנתיים האחרונות.

דרמה גדולה יותר התרחשה במרוץ לנשים. שרה טרו האמריקאית עקפה בתחילת הריצה את מי שהובילה ברכיבה, אימוגן סימונדס השוויצרית. אלא שבהמשך טרו נכנעה לחום הכבד וכשנותר קילומטר אחד לסיום היא לא יכלה להמשיך ופונתה על ידי החובשים. מי שניצלה את זה היתה סקיי מואנש האמריקאית שתפסה את ההובלה וניצחה בזמן כללי של 9:15:31 שע' כשהיא מקדימה ביותר מ-10 דקות את סימונדס.

בגזרת המשתתפים הישראלים, עמרי גזית מ-ZONE 3 פרש במהלך הריצה. הישראלי שסיים בזמן הטוב ביותר היה עדן חיינוביץ' עם 10:15:28 שע'. מיתר אלגזי-הלר מ-ZONE 3 סיים בזמן של 10:38:28 שע' ודורג 22 בקטגוריית הגיל שלו. יונית מרודס-זקס היתה המהירה בין הישראליות וסיימה בזמן של 12:34:51 שע' שדירג אותה במקום ה-11 בקטגוריית הגיל עד 30.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג