טריאתלון נשים ה-17 יוצא לדרך

רשמו ביומן, בעוד כשלושה חודשים, ב- 29 בחודש מאי, יתקיים טריאתלון נשים ה-17 על שם תמר דבוסקין ז"ל. 1500 נשים צפויות להשתתף השנה באירוע ספורט הנשי הגדול בארץ, והדרך לשם צפויה להיות מהנה לא פחות. מור שלזינגר עם החדשות הטובות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


רשמו ביומן, בעוד כשלושה חודשים, ב- 29 בחודש מאי, יתקיים טריאתלון נשים ה-17 על שם תמר דבוסקין ז"ל. 1500 נשים צפויות להשתתף השנה באירוע ספורט הנשי הגדול בארץ, והדרך לשם צפויה להיות מהנה לא פחות. מור שלזינגר עם החדשות הטובות

מאת:מור שלזינגר


השבוע רציתי לשתף אתכן ולספר על החגיגה שמצפה לנו בשלושת החודשים הקרובים. אבל לפני הכל רציתי לפתוח בראיון קצר עם סוזי דבוסקין שמשתפת אותנו בשינויים שחלו בטריאתלון נשים, התחושות, התקוות, החלומות והמטרה האישית שלה.

סוזי, מה צפוי לנו השנה בטריאתלון נשים?
המון נשים (היא מחייכת), כמות אדירה של נשים ותיקות וחדשות שמדהימות אותנו כל פעם שאנחנו חושבים עליהן, על כל אחת ואחת. נאלצנו (בשמחה!) לשנות את כל ההערכות לטריאתלון על מנת להכיל את הכמות האדירה של נשים שצפויה להשתתף השנה: מיקום שטח ההחלפה, היציאה מהים, מסלול האופניים, סיום הריצה ועוד.

מה שונה השנה משנים קודמות?
העובדה שבשנה שעברה חצינו את קו 1000 הנשים בהפתעה, עשתה לנו 'סוויץ" בראש. קלטנו כמה גדול ומדהים ומיוחד באמת האירוע הזה. והמספר העצום הזה של נשים שמשתתפות בטריאתלון, ולרבות מהן זהו טריאתלון ראשון, מעודד אותנו ומרגש אותנו. וכמובן, שזה מגיע עם הרבה אחריות: כמו כל שנה אנחנו מארגנים את הטריאתלון עם הרבה אהבה והתרגשות, וצריך למצוא את הדרך לשמור על המשפחתיות והאינטימיות עם הכמות הרבה של המשתתפות. השנה לראשונה, גייסנו אישה מקסימה, נירית דקל, שלוקחת על עצמה את ניהול ההפקה, ועובדת צד בצד עם דני בהכנת מליון הפרטים הקטנים שחשובים כל כך כדי שהאירוע יהיה מוצלח כתמיד.

מהן הציפיות שלך מטריאתלון נשים השנה?
השנה יש לי מטרה אישית: להשתתף ולעשות את מקצה הספרינט, דבר שלא יכולתי לעשות בשנה שעברה בגלל הסרטן. זה יהיה הנצחון שלי. ואני יודעת שאל הנצחון האישי שלי מצטרפות עוד 1500 נשים, כל אחת עם הנצחון שלה. כולנו באות מרקע שונה, עם נסיון שונה בספורט, ומטרות שונות וכולנו נעמוד יחד על קו הזינוק באותו הארוע.


סוזי דבוסקין: אני יודעת שאל הנצחון האישי שלי מצטרפות עוד 1500 נשים

מה החלום שלך, איפה היית רוצה לראות את טריאתלון נשים בעתיד?
החלום שלי לראות את טריאתלון נשים בעוד מקומות ברחבי העולם, בנוסף לארה"ב וניו זילנד, ששם זה כבר קיים. החלום שלי הוא להושיט יד לנשים באירופה, להוות אור שיוביל את הדרך ויראה לנשים שם שגם הן יכולות לנצח ולהיות על קו הזינוק.

איזה מסר את רוצה להעביר למי שקוראת את הכתבה הזו?
יש שלושה חודשים מעכשיו עד לטריאתלון, וזה מספיק זמן להתחיל ממש מההתחלה ולהגיע לטריאתלון. בטריאתלון נשים הראשון לתמר ולי היה חודש אחד בלבד להתאמן, והצלחנו. בטריאתלון נשים החוויה היא החשובה ולא המהירות. והמסר החשוב ביותר בעיני: כל אחת מנצחת!

אימונים פתוחים ופרטים מלאים כאן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג