טריאתלון אשקלון: רועי זוארץ ומארי אליאס זכו באליפות ישראל בספרינט

אחרי קרב צמוד מול איתמר אשד עד סיום הרכיבה, זוארץ היתה בלתי ניתן לעצרה בריצה. מארי אליאס גברה על נעם פישמן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

טריאתלון אשקלון שמשמש גם כאליפות ישראל בספרינט התקיים היום (שישי) בבוקר, בתנאי מזג אוויר מצוינים יחסית למה שחווינו כאן בימים האחרונים.

סגר בריצה מצוינת. רועי זוארץ | צילום: ניר עמוס

רועי זוארץ, אחד הטריאתלטים המובילים בארץ, דהר אל הניצחון במרחק הספרינט לגברים, וגם ניצח בקטגוריית הגיל 20-24. זוארץ יצא מהמים ביחד עם איתמר אשד מנבחרת הנוער ועידן אפסימון מנבחרת הבוגרים. את הרכיבה הוא סיים יחד עם אשד, אבל את הריצה שהייתה למרחק של קצת יותר מ-5 קילומטרים (לפי דיווחים של משתתפים) הוא סיים בזמן של 15:25 דק', בדרך לניצחון בתוצאה של 56:47 דק'. זוארץ הקדים את אשד שניצח בקטגוריית הנוער, כשבמקום השלישי סיים עידן אפסימון.

עוד בצמרת הגברים, אסף פורת סיים ראשון בקטגוריית הגיל 35-39, ויטלי פרוסט סיים ראשון בקטגוריית הגיל 45-49 וליאור כהן ניצח בקטגוריית הגיל 40-44. יש לציין שבטריאתלון תל אביב שיתקיים בחודש הבא תתקיים אליפות ישראל בספרינט למקצה העילית. 

במרוץ לנשים ניצחה מארי אליאס אחרי קרב צמוד מול נעם פישמן. אליאס יצאה 50 שניות אחריה מהמים, אבל החלה לצמצם פערים ברכיבה, ובעיקר בריצה בדרך לניצחון בזמן של 1:04:09 שעה, 31 שניות לפני פישמן שניצחה בקטגוריית הגיל 20-24 (אליאס ניצחה בקטגוריית הגיל 35-39). שלישית בין הנשים סיימה נוגה גוטליב שגם ניצחה בנערות וקבעה 1:07:59 שעה.

עוד ניצחון לאוסף. מארי אליאס | צילום: ניר עמוס

יהונתן גבעוני ניצח בצורה משכנעת במקצה האולימפי לגברים בזמן של 2:09:56 שעות והקדים בקרוב ל-7 דקות את אמיר שחר. ארז סלונים סיים שלישי עם 2:17:37 שע'. במקצה האולימפי לנשים ניצחה נועה כפרי בזמן של 2:43:44 שע', והקדימה את קרן בן יעקב (2:44:41) ולימור חזות (2:53:25).



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג