חשיפה ראשונה – נינה פקרמן שוקלת פרישה

נינה פקרמן, מנצחת ישראמן 2010 ואלופת העולם בטריאתלון איש הברזל (בקבוצת גיל בשנת 2010) שוקלת לפרוש. לאחר אליפות ישראל בחצי מרתון היא הצהירה לראשונה, בפני כלי תקשורת, על כוונתה לפרוש מטריאתלון איש הברזל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

נינה פקרמן, מנצחת ישראמן 2010 ואלופת העולם בטריאתלון איש הברזל
(בקבוצת גיל בשנת 2010)
שוקלת לפרוש. לאחר אליפות ישראל בחצי מרתון היא הצהירה לראשונה, בפני כלי תקשורת, על כוונתה לפרוש מטריאתלון איש הברזל

מאת:מערכת שוונג


חגיגת אליפות ישראל בחצי מרתון, אשר נערכה היום בחצי מרתון "ניו באלנס" עמק המעיינות, הכתירה את אלופי ואלופות ישראל במרחק וגם סיפקה חדשות בגזרת הטריאתלון. נינה פקרמן אמרה לכתב אתר שוונג, אילן גולדמן, כי היא תפרוש מטריאתלון איש הברזל אם לא תמצא מימון.

פקרמן סיימה היום במקום השישי באליפות ישראל בחצי מרתון. כשחצתה את קו הסיום היא אמרה לכתב שוונג אילן גולדמן: "היה לי מאוד קשה היום. מי שלא מתאמן זו התוצאה. אני אחרי הפסקה ארוכה בגלל חוסר הוודאות לגבי ההמשך אבל אני בכל זאת מרוצה. לא ויתרתי ונלחמתי בשיניים. היו תנאים קשים כמו שאני אוהבת. התוצאה היום לא מסמלת כלום עבורי".

פקרמן הבהירה היטב על הסיכוי כי תמשיך להתחרות בטריאתלון איש הברזל: "אם יהיה כסף יהיה איירונמן, אם לא, אאלץ לחפש תעסוקה אחרת. אני עדיין אופטימית ומקווה שמישהו ירים את הכפפה בשביל שארים את עצמי בחזרה. אני רוצה להמשיך".


פקרמן: "אם יהיה כסף יהיה איירונמן, אם לא, אאלץ לחפש תעסוקה אחרת"


בשנת 2007 החליטה פקרמן שלא להמשיך במרחק האולימפי לאחר שאיגוד הטריאתלון הפסיק את תמיכתו בה. בשנת 2010 היא ניצחה בישראמן ומשם המשיכה להישגים מרשימים בזירה הבינלאומית ובראשם אליפות העולם בקבוצת גילה באיש הברזל, קונה – הוואי, 2010. לפני כחודשיים היא סיימה כסגנית אלופת העולם באיש הברזל בקונה – הוואי.

פקרמן התחילה להתחרות בטריאתלון בשנת 1999. במהלך 12 השנים האחרונות היא עשתה ניסיון בענף האופניים ואף ייצגה את ישראל באליפות העולם, דרג ב, שם סיימה במקום 25. היא עשתה ניסיון בסבב גביע העולם בטריאתלון אך לאחר תקופה האיגוד (הטריאתלון הישראלי) לא מצא לנכון להמשיך ולתמוך בה כלכלית ולאחר שלא הציגה תוצאות השביעו את ציפיות האיגוד.

נינה פקרמן אלופת ישראל בטריאתלון – ישרוטל ספורט קלאב אילת, 2006

9.12.2011

נינה פקרמן – כתבות קודמות:

אסור לאבד תקווה – נינה פקרמן בדרך להוואי

נינה פקרמן כמעט ולא הגיעה לאילת

נינה פקרמן מספרת על טריאתלון ונשים

אשת הברזל – נינה פקרמן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג