חשיפה: משתתף באיירונמן בישראל נתפס בבדיקת סמים

בהרצאה שנתן לגולשי שוונג, חשף ד"ר דניאל הרשטיין מנכ"ל הסוכנות הלאומית למניעת סימום בספורט כי אחד מהספורטאים מחו"ל נבדק ונמצא חיובי לחומר אסור בטריאתלון איירונמן טבריה שנערך בנובמבר האחרון, וצפוי לעמוד לדין בארצו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
התופעה לא פוסחת גם על אנשי הברזל | צילום: Shutterstock

התופעה הפסולה של סימום בספורט לא פוסחת גם על תחרויות איש הברזל, ואתמול (רביעי) נחשף כי אחד המשתתפים בתחרות האיירונמן שנערכה בנובמבר האחרון בטבריה נמצא חיובי בבדיקת חומרים אסורים. מדובר על ספורטאי שהגיע מחו"ל.

המידע נחשף על ידי ד"ר דניאל הרשטיין מנכ"ל הסוכנות הלאומית למניעת סימום בספורט, בהרצאה שערך למשתתפות ומשתתפי ישראמן – אליפות ישראל למרחק איש ברזל – לקראת התחרות שתיערך בסוף השבוע הבא באילת. בהרצאה הסביר ד"ר הרשטיין על הזכויות והחובות של הספורטאיות והספורטאים, מהי עבירת סמים, סיכוני חשיפה לחומרים אסורים, איך מתבצעות הבדיקות, וכן ענה לשאלות הקהל.

ד"ר הרשטיין בירך על כך שלאחרונה החלו להיערך בדיקות סמים בתחרויות שאינן תחת איגודי ספורט, כאשר תחרות הישראמן הכריזה על מדיניות בדיקות לקראת ישראמן 2023, עוד בפברואר 2022, ובדיקות ייערכו בישראמן בשבוע הבא.

מנכ"ל הסוכנות הלאומית למניעת סימום בספורט הבהיר בדבריו כי הספורטאי שנמצא חיובי לחומר אסור לפני כחודשיים בטבריה צפוי לעמוד לדין במדינתו בחשד לעבירת סימום, ומצוי בפני סיכון לעונש השעיה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג