התמונות ששברו את הרשת: מה קרה למרתוניסטית המדממת?

סילביה נורדסקאר חצתה את קו הסיום ב"מרתון דו מון בלאן" בצרפת כשכל פרצופה ובגדיה מלאים בדם, אולם כאשר חיוך ענק על פניה, בתמונות שנפוצו במהרה בקהילת הרצים. אז מה בדיוק קרה שם ובאיזה מקום הגיעה?
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
סילביה נורדסקאר בסיום הריצה | צילום: טוויטר

במבט ראשון התמונות של המרתוניסטית סילביה נורדסקאר חוצה את קו הסיום כשדם מכסה את פניה ובגדיה, נראות תמונות מטרידות במיוחד. אולם לאחר שמבינים מה עומד מאחוריהן, הן הופכות לעוצמתיות ואף מעוררות השראה.

הרצה הנורווגית בת ה-29 הגיעה למרתון דו מון בלאן בצרפת כאחת הפייבוריטיות לסיים במקומות הראשונים מבין הנשים. אלא ששלושה ק"מ לסיום, היא נפלה על הפנים בעוצמה חזקה במיוחד, וגרמה לרגעים של חרדה בקרב הסובבים. דם החל למלא את פניה, אולם נורדסקאר לא נבהלה, קמה על רגליה והמשיכה לרוץ, כשהיא יודעת שקו הסיום קרוב מתמיד.

לכתבות נוספות:
ממשיכה להרשים: לונה צ'מטאי סלפטר ניצחה בחצי מרתון המבורג
חודש אחרי מותו של ריק הויט: חברי קבוצתו שברו את שיא העולם במרתון עם עגלה
טל כרמל ממשיך באתגר 50 מרתונים עד גיל 50: "העניין המנטלי עכשיו הרבה יותר משמעותי"

 

View this post on Instagram

 

A post shared by RUN'IX (@run_ix)

היא המשיכה בריצה, כשהדם נוזל מפניה וממלא את הגופיה הלבנה והמכנסיים הצהובים שלבשה, אך חצתה את הסיום כשחיוך גדול מתנוסס על פניה. היא סיימה במקום החמישי מבין הנשים עם זמן של 4:31:59 שעות, כאשר יש לציין שמדובר במרתון שטח הררי עם טיפוס מצטבר של מעל 2,7 מטר ולא מרתון כביש מהיר, מה שהופך את הריצה למאתגרת במיוחד.

נורדסקאר שיתפה את תחושותיה בסיום: "איזה יום – מקום 5! הפעם השנייה שלי במרתון מון-בלאן היפהפה ומרוץ נהדר עבורי. כל כך כיף להתחיל ראשונה עם כל הנשים החזקות לצידי לפני מקצה הגברים, מה שהופך את המרוץ לאפילו יותר תחרותי ומלהיב. 3 ק"מ לסיום התרסקתי על הפנים במהירות גבוהה והאף שלי התנגש בעוצמה בקרקע. דיממתי הרבה, אבל הגוף שלי הרגיש בסדר חוץ מזה. אני שמחה שהצלחתי לדחוף את עצמי לקו הסיום! תודה רבה לכולם על התמיכה – אני בסדר גמור עכשיו, ותודה לכל מי שהיה על המסלול ועודד אותי, אני אסירת תודה להיות חלק מזה".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SYLVIA NORDSKAR (@sylvianordskar)



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג