התחרתה בזמן ששני אחיה נלחמים בעזה: "הזדמנות להראות שאנחנו עם שלא נשבר" 

האתלטית הדר אופיר פורר זינקה למרוץ בהולנד ואף קבעה שיא אישי ל-15 ק"מ. כעת היא משתפת שעשתה זאת בזמן שאחיה לוחמים: "המחשבה על תחרות כשהם שם מנותקים הייתה מוזרה ואפילו מפחידה"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
הדר אופיר פורר עם לונה סלפטר ובנה | צילום: איגוד האתלטיקה

ביום ראשון האחרון זינקו שתי רצות ישראליות למרוץ "שבע הגבעות" למרחק של 15 ק"מ בהולנד – לונה צ'מטאי סלפטר סיימה במקום השני האיכותי בתחרות עם 47:55 דקות, והדר אופיר פורר סיימה במקום ה-11 עם שיא אישי חדש של 52:45 דקות. אלא שעבור הדר, זו לא הייתה תחרות רגילה. אלופת ישראל ב-5,000 וב-10,000 מטר זינקה למרוץ בעוד שני אחיה נלחמים בתוך עזה.

לכתבות נוספות בנושא:
מקום שני ללונה סלפטר במרוץ 15 ק"מ בהולנד, קיפלימו השווה את שיא העולם
סגן אלוף עולם באולפן: המרתוניסט מארו טפרי בראיון
צ'אלנג' ישראמן 2024 יכלול גם מקצה חצי מרתון

בטור אישי שכתבה לאתר איגוד האתלטיקה שיתפה הדר: "להתחרות בחו"ל בזמן מלחמה הפגיש והעצים הרבה תחושות בתוכי. מצד אחד, התרגשות לקראת תחרות גדולה, ומצד שני מתח וחוסר וודאות מה יוליד יום. את התחרות סגרנו כשהבנו שאין תחרויות בארץ וזאת הזדמנות טובה להצטרף לתחרות שלונה מתחרה בהולנד. עם הזמן התחילה הכניסה הקרקעית לעזה וגם אחים שלי נכנסו, אין תקשורת איתם והימים ימים מתוחים".

הדר אופיר פורר | צילום: Maxim Dupliy

"המחשבה על תחרות בזמן שהם שם מנותקים, הייתה מוזרה ואפילו מפחידה אך ברורה לי מבפנים שצריך להמשיך בחיים. למרות הקושי, השגרה שלנו חשובה לא פחות, ידעתי שזה לא ייתן לי כלום לוותר על התחרות והאחים שלי היו אומרים לי שברור שאני צריכה להתחרות".

"אני מוצאת את עצמי יום לפני התחרות והמחשבות נודדות, מתאמצת להתפקס ולהתרכז בתחרות שלפניי. עומדת על קו הזינוק בתחושות מעורבבות, תמונות בראש של החטופים, החיילים, העורף וכל המציאות ההפוכה הזאת בניגוד לחוויה הנוכחית. ועם זאת, ידיעה פנימית שאני שליחה של העם שלי וזאת ההזדמנות להראות שאנחנו עם שלא נשבר ולא מפחד מדרך ארוכה".

הדר אופיר פורר | צילום: גיא דר

"האנרגיות של המרוץ היו מטורפות, אלפי רצים ורצות וקהל שמעודד לאורך המסלול ואני איתם, נכנסת לאווירה רק שמבפנים מזמזמת לי ״עם ישראל לא מפחד״ וזה רק דוחף אותי יותר ויותר. חושבת על אחים שלי שנלחמים בפנים, ועל כל החיילים שמוסרים את עצמם למען כולנו. על האחדות שיש בתקופה ומקבלת את הכוח הזה לתת את כל כולי.

"סיימתי את הריצה עם שיא אישי חדש, בתחושה טובה, בתחושת סיפוק שאני עושה את השליחות שלי ויודעת שהכוח שקיבלתי הוא דווקא מהאור שיוצא מתוך התקופה המורכבת".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג