"השנה תל אביב תחגוג גם עשור למרתון וגם תארח את הג'ירו ד'איטליה"

במסיבת העיתונאים לקראת המרתון ציין ראש עיריית ת"א רון חולדאי כי מדובר באירוע המהווה מוקד משיכה לרצים מכל רחבי הארץ וכי גם השנה המסלול החברתי יאפשר למשתתפים לנצל את מרוץ לצורך גיוס תרומות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לקראת מרתון סמסונג תל אביב שיתקיים ביום שישי 23 בפברואר, כינס הבוקר (ראשון) ראש העירייה רון חולדאי מסיבת עיתונאים על מנת להשיק את האירוע הספורטיבי הגדול בעיר. "אנחנו מקיימים השנה שני אירועי ספורט גדולים בעיר הראשון הוא המרתון שחוגג עשור והשני הוא מרוץ האופניים ג'ירו ד'איטליה. חגיגות העשור למרתון תל אביב הנן חגיגת עשור גם לחיזוק תרבות הספורט בעיר. מרתון תל אביב מהווה מוקד משיכה לרצים מכל רחבי תבל, הבוחרים בתל אביב שנה אחרי שנה, כעיר יפה ואופטימלית לריצת מרתון ייחודית ואורבנית. המרתון ממשיך גם השנה לחבק עשרות עמותות ולתמוך במעורבות חברתית ותרומה לקהילה. המסלול החברתי יאפשר למשתתפי המרתון לנצל את השתתפותם במרוץ לצורך גיוס תרומות".

באירוע המרתון יתקיימו השנה עוד חמישה מסלולים בנוסף למרתון המלא ובהם חצי מרתון, מרוץ 10 ק"מ, מרוץ 5 ק"מ, מרוץ אופני יד לנכים ומקצה מיני מרתון לילדים למרחק של 500 מטר ו-1 ק"מ לצד מקצה חדש לילדים בעלי צרכים ייחודיים. עוד נאמר כי תקציב המרתון כולו הוא 13 מיליון שקל והחלק של העירייה בו הוא מיליון וחצי וכל שאר התקציב הוא מחסויות ודמי ההרשמה. לטובת הרצים הבכירים יוקצה גם השנה פרס של 40 אלף דולר למי שיירד מ-2:08 שע', שיא המסלול עומד כיום על הקנייתי 2:10:28 שע' אותו קבע לפני שנתיים וויליאם ייגן קיפרונו. כחבר באיגוד המרתונים הבינלאומי, AIMS, מרתון סמסונג תל-אביב מושך רצי עילית מרחבי העולם המגיעים במיוחד לישראל, בכדי להתחרות במסלול מישורי ואורבני המאפיין את תל-אביב-יפו.

נקודת הזינוק של כלל המקצים תמוקם בשדרות רוקח (בין פארק גני יהושע למרכז הירידים), משם ימשיכו הרצים למסלולים המסומנים לפי צבעים שיבדילו ביניהם ויעברו באתרים המרכזיים של העיר. לאורך המסלול יעברו הרצים גם דרך שדרות רוטשילד, נמל תל-אביב וחופי הים, טיילת רידינג, פארק גני יהושע, רחוב דיזינגוף, כיכר רבין, רחוב הירקון, רחוב אבן גבירול, יפו העתיקה ונמל יפו. מרתון סמסונג תל-אביב הינו בין המרתונים היחידים בעולם שעשרה ק"מ ממסלולו עוברים לאורך חוף הים. שמות הזוכים יפורסמו באתר עיריית תל אביב-יפו מיד לאחר המרתון.

רון חולדאי (משמאל) וקריין קו, מנכ"ל סמסונג ישראל | צילום: ארן הרשלג

על מנת לשלב את הנוער והתושבים בחגיגת הספורט, אלפי תלמידי בתי הספר ייקחו חלק בעידוד הרצים לאורך כל המסלול ויתרמו לאווירה החגיגית שעוטפת את העיר. המרתון יסתיים בחניון גני יהושע (מול גני התערוכה), שם יחכה לעשרות אלפי המשתתפים והמעודדים הפנינג סיום חגיגי הכולל מוזיקה, מתחמי VIP ומתחמי מכירה של מוצרים מעולם הספורט והאקטיב לייף סטייל. משתתפים שנרשמו לאחד ממקצי המרתון יוכלו לבחור מרשימה של למעלה מ-90 עמותות המופיעות באתר הרשמי של מרתון סמסונג תל אביב ולקבל כלים המסייעים לרצים לגייס תרומות למענן, הכספים שיגויסו יועברו במלואם לעמותות. כמו כן, עיריית תל אביב-יפו מזמינה למעלה מ-1000 חיילים סדירים להשתתף במרתון סמסונג תל אביב ללא עלות.

חברת סמסונג אלקטרוניקס ישראל, נותנת החסות הראשית הרשמית של מרתון סמסונג תל אביב, זו השנה החמישית, חושפת היום את הקונספט הנבחר לשנת 2018: "סמסונג פילטר מרתון" ומשיקה מתחם חווייתי באקספו המרתון. גם השנה, יוצב מתחם האקספו בכיכר רבין בין התאריכים 18-22 בפברואר והוא יתפרש על פני 400 מ"ר ויכיל מגוון פעילויות לכל המשפחה. המתחם החווייתי "סמסונג פילטר מרתון", יכלול מגוון פעילויות לכל המשפחה. המבקרים במתחם יוכלו לעבור בין מגוון עמדות צילום מעוצבות, להצטלם ולשתף את התמונות ברשתות החברתיות, לצד התיוג #SamsunFilterMarathon. בנוסף, עמדת צילום מיוחדת תעמוד לרשות המבקרים שיוכלו להופיע על שלטי ענק ביום המרתון לאורך המסלול עם פילטרים שיקומו לתחייה ויעודדו את הרצים. בנוסף, על כל תמונה שתשותף ותתויג באינסטגרם תחת שם הפעילות מתחייבת סמסונג לתרום לעמותת מאמאנט, לטובת פרויקט ייחודי בפנימיות ילדים ונוער בסיכון, שמטרתו הענקת מסגרת ספורטיבית חברתית ומקצועית לילדים.

קו הזינוק של המרתון בשדרות רוקח | צילום: דורון סרי

"סמסונג גאה על המשך שיתוף הפעולה עם עיריית תל אביב. שיתוף הפעולה בין שני הגופים הוכח כהצלחה משמעותית, ולראייה כמות המשתתפים במרתון שעולה משנה לשנה והופכת את האירוע ליום הפנינג ארצי", מספר קריין קו, מנכ"ל סמסונג ישראל, "פעילויות התרומה לקהילה אותן מקדמת סמסונג מתקבלות באהדה בקרב רצי המרתון, ציבור המעודדים ומשתתפי האקספו ואנו מצפים לשבור שיאים חדשים של תרומה ומעורבות במרתון 2018". חולצת הרצים גם השנה תהיה של חברת אדידס והיא בצבע כחול כהה בשילוב פסים לבנים, כאשר הדפס חזית החולצה עוצב על ידי סטודנטים מהמכללה למנהל שהשתתפו בתחרות עיצוב של חולצת המרתון.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג