השלימו רביעיית שליחים: בן רביעי נולד למייקל פלפס ולאשתו ניקול

גדול השחיינים בכל הזמנים בישר לעולם על הולדת בנו הרביעי, אח לבומר, בקט ומווריק. פלפס העלה תמונה משותפת וכתב ברשתות: "ניקול ואני רוצים לברך את ניקו מייקל פלפס לעולם. בורכנו בילד רביעי"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מייקל וניקול פלפס עם התינוק החדש | צילום: אינסטגרם

מייקל פלפס, גדול השחיינים בכל הזמנים, ואשתו ניקול, בישרו אתמול (שלישי) לעולם על הולדת בנם הרביעי. התינוק החדש יישא את שמות שני הוריו וייקרא ניקו מייקל פלפס, כאשר הזוג בישר שתאריך הלידה היה ב-16 בינואר, אך רק אתמול הם חשפו זאת לעולם.

לכתבות נוספות בנושא שחייה:
במפתיע: האלוף האולימפי הודיע על פרישה רגע לפני המשחקים האולימפיים
פציעות, איחורים וכישרון: הכירו את מרטין קרטאבי, השחיין האולימפי הבא של ישראל
האם שחיית הנשים כיום פשוט הרבה יותר מעניינת משחיית הגברים?

פלפס העלה לרשתות תמונה שלו ושל אשתו אוחזים בתינוק החדש וכתב: "ניקול ואני רוצים לברך את ניקו מייקל פלפס לעולם. נולד ב-16/1. אנחנו כל כך מבורכים שקיבלנו ילד רביעי. עכשיו אנחנו משפחה של שש נפשות!"

מייקל וניקול נפגשו ב-2007 במהלך טקס ה-ESPY (בו זכה פלפס פעמיים במרוצת השנים) בעת שמייקל היה שחיין פעיל וניקול הייתה ודגמנית, שלימים הפכה למיס קליפורניה. הם יצאו מספר שנים (עם הפסקה בין 2012 ל-2014), התארסו ב-2015 והתחתנו בסתר ב-2016, כחודש לאחר הולדת בנם הבכור בומר. אחרי בומר, נולדו לזוג עוד שני בנים – בקט ריצ'ארד פלפס בן ה-5 וחצי ומווריק ניקולס פלפס בן ה-4.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Michael Phelps (@m_phelps00)

מייקל פלס הוא הספורטאי המעוטר ביותר במשחקים האולימפיים בכל הזמנים, עם 28 מדליות אולימפיות, מהן 23 מדליות זהב. לכך הוסיף 33 מדליות באליפויות העולם בשחייה, מהן 26 מזהב, גם כן יותר מכל שחין בהיסטוריה. הוא זכה במספר שיא של שמונה תארי שחיין השנה בעולם ושבר לאורך הקריירה 39 שיאי עולם (מהם 29 אישיים ו-10 בשליחים).

בקיץ האחרון, נשבר שיא העולם האחרון בו החזיק פלפס במשחה אישי, ב-400 מעורב אישי, על ידי השחיין הצרפתי לאון מרשאן, שנחשב ליורשו במשחי המעורב ומתאמן אצל אותו מאמן, בוב באומן. כעת, נותרו לפלפס עוד שני שיאים בטבלת שיאי העולם במשחי השליחים – 4X100 חופשי מ-2008 ו-4X200 חופשי מ-2009. מי יודע, אולי אחד מבניו, או אפילו כל הארבעה יחד, ישבור את השיאים הללו בעתיד.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג