הרוצחת של רוכבת האופניים מוריה ווילסון נשפטה ל-90 שנות מאסר

מדריכת היוגה קייטלין ארמסטרונג, שהורשעה ברצח המזעזע של הרוכבת המקצוענית על רקע רומנטי, תישלח לכלא לשנים ארוכות. משפחתה של ווילסון: "הצדק נעשה, אך אין בסיפור הזה מנצחים"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מוריה וילסון | צילום: באדיבות המשפחה

הרצח המזעזע של רוכבת האופניים מוריה "מו" ווילסון זעזע רבים וכעת נראה שלפחות מבחינת ענישה, המעגל נסגר. הרוצחת, קייטלין ארמסטרונג, נשפטה בסוף השבוע ל-90 שנות מאסר, אם אפשרות לשחרור על תנאי רק אחרי לפחות מחצית מהזמן. בנוסף, היא עתידה להישפט על ניסיון בריחה ממאסר, בו גם פצעה סוהר, עליו עשויה לקבל עונש נוסף של עד 20 שנה.

הרקע לרצח היה קנאה רומנטית, ארמסטרונג, מדריכת יוגה בת 35 רצחה את הרוכבת המקצוענית, שנחשבה לכוכבת עולה באופני הרים, משום שהאמינה כי היא ניהלה רומן עם בן זוגה, רוכב האופניים קולין סטריקלנד, בזמן שאלו היו בהפסקה ממערכת היחסים שלהם. לפי החקירה החשודה אף יצרה קשר עם הנרצחת והזהירה אותה לא להתקרב לבן זוגה.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Moriah Wilson (@mo__wilson)

סיפור הרצח החל כשווילסון בת ה-25 הגיעה לטקסס כדי להתחרות במרוץ בשם Gravel Locos למרחק 150 ק"מ, שם היא הייתה אחת המועמדות לניצחון. בשבוע שלפני הרצח ניצחה ווילסון את המרוץ הבלגי Waffle Ride, מה שהוסיף לרשימת הניצחונות שצברה באותה תקופה.

ב-11 במאי 2022, שלושה ימים לפני המרוץ, התקבלה במשטרת אוסטין פנייה טלפונית על אישה צעירה שנמצאה מתה עם סימני ירי על גופה. מצלמת אבטחה שהוצבה בסמוך לבית שבו נרצחה ווילסון תיעדה את מכוניתה של ארמסטרונג בסביבות השעה שבה בוצע הרצח. החוקרים שוחחו עם החשודה עוד בטרם היה ברור כי היא זאת שביצעה את הרצה, והיא לא נלקחה בשלב הראשון למעצר. מיד לאחר מכן, היא מחקה את כל חשבונותיה ברשתות החברתיות וברחה.

הוצא נגדה צו מעצר והסיפור, שהיה מתוקשר ממילא, הפך למסוקר בכל רחבי העולם, ובארה"ב בפרט. לאחר קצת יותר מחודש, המשטרה תפסה את ארמסטרונג. עוד לפני הרשעתה ביצעה ניסיון בריחה נוסף כאמור, אך לבסוף היא הורשעה ברצח וכעת גם נקבע עונשה. עורכי דינה של ארמסטרונג הודיעו כי בכוונתם לערער על חומרת העונש.

משפחתה של ווילסון המנוחה מסרה לאחר פסק הדין: "כמשפחה, אנחנו מאמינים שהצדק נעשה, אנחנו מודים לאל שנתן לנו כוח, נחמה ומידת מה של שלווה במהלך ההליך המשפטי. אנחנו יודעים כמה אנשים בקהילה שלנו ובכל המדינה התפללו עבורנו ואנחנו מעריכים זאת מאוד. חוץ מאשר צוות התביעה, אין בסיפור הזה מנצחים. הסיפור העצוב הזה הוא דוגמה מושלמת למה יושרה וכנות הן תכונות קריטיות בכל מערכת יחסית אישית, ואיך חוסר כנות יכול להוביל לתוצאות בלתי רצויות. מניפולציות אנוכיות, קנאה ושנאה אף פעם לא יולידו תוצאות טובות. אלימות היא לעולם לא דרך לפתור נושאים אישיים. למעשה, אלימות לא פותרת דבר, אלא רק מובילה לעוד סבל".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג