הצד השני של המטבע: מחפשים שידוך מתאים לריצה או לכל ספורט אחר?

עולם השידוכים מגיע גם לספורט. נמאס לכם להתאמן לבד או עם אנשים לא מתאימים? Everymatch היא פלטפורמה חדשה שתעזור לכם למצוא את השותפים האידיאליים לאימונים המאומצים שלכם. כך תמצאו את החצי השני שלכם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
האם כדאי לרוץ על חול?
האם כדאי לרוץ על חול?

כמה פעמים אמרתם לעצמכם – אם רק היה לי עם מי לרוץ, הייתי מתמיד הרבה יותר? כמה פעמים הסתכלתם על התמונות של חבריכם בפייסבוק והתבאסתם מזה שכולם מתאמנים בחבורות – ורק אתם לבד? כמה פעמים קבעתם לרוץ עם מישהו ואז גיליתם שהוא רץ מהר יותר מכם, מתאמן הרבה יותר ברצינות או שסתם אין לכם על מה לדבר איתו? כולנו יודעים שככל שאנחנו יותר מחוברים לאינטרנט ולרשתות החברתיות, כך קשה יותר להכיר אנשים ב"חיים האמיתיים", והדבר נכון לא רק לגבי היכרויות רומנטיות.

בואו לבחור את השותף המושלם עבורכם: EveryMatch

פלטפורמה חדשה בשוונג תאפשר לכם למצוא שותפים מתאימים לאימונים. ממש כמו באתרי היכרויות, תוכלו לציין את ההעדפות שלכם ולמצוא פרטנרים מתאימים לפעילויות שאתם אוהבים לעשות. הפלטפורמה של אוורימאץ' (EveryMatch) מאפשרת להכיר אנשים המתאימים בדיוק עבורכם בקלות וביעילות למפגש ופעילות משותפת – לא רק בפרמטרים הטכניים שקשורים לאימון, כמו מרחק, קצב ורמת הכושר, אלא גם במה שקשור למידת ההתאמה שיש בכל קשר בין שני אנשים ויותר. אוורימאץ' מאפשרת חיבור בין אנשים על בסיס ארבעה מבחנים (מקום, זמן, התאמה מקצועית והתאמה אישיותית), בתחום הפעילות שאותו תבחרו – ריצה, אופני שטח, אופני כביש, שחייה, טריאתלון וחתירה. המערכת מוודאת כי ההתאמה היא הדדית כך שאין לכם מה לחשוש מדחייה או אי התאמה.

למצוא את השותף הכי מתאים לאימונים | צילומים: Thinkstock
חשוב להדגיש כי הפלטפורמה אינה מאפשרת רק זיווג של שני אנשים – אתם יכולים להיות יחידים שמחפשים קבוצה, קבוצה שמחפשת יחידים, יחידים שרוצים להקים קבוצה או קבוצה שמחפשת מאמן. כל השילובים אפשריים.
איך זה עובד?
עם הכניסה לאתר, תתבקשו לבחור את סוג הפעילות אליה אתם מבקשים למצוא פרטנרים. בהמשך יהיה עליכם לציין את האיזור (בארץ או בחו"ל), את ימי הפעילות והשעות, סוג הפעילות (מרתון, טריאתלון, מרוץ 5 ק"מ ועוד), את נפח הפעילות, הקצב שלכם, רמת הכושר ואפילו המשטח (אם מדובר בריצה הרי שאפשר לבחור באספלט, שטח, דשא ועוד).
שאלות אחרות מתייחסות לסגנון הפעילות שלכם: האם אתם תחרותיים או מתחרים בשביל הכיף? מה המטרות שלכם? וכמובן, גילכם ומינכם, מה טווח הגילאים שאתם מחפשים והאם תרצו להתאמן עם גברים, נשים או גם וגם. השאלות כמובן משתנות בהתאם לסוג הפעילות.
לאחר שסיימתם למלא את החלק המתייחס לפעילות עצמה, מגיע החלק שבו נבחנת האישיות שלכם. ב- 4 שאלות קצרות (שתצטרכו לענות עליהן רק פעם אחת), יוגדר הפרופיל האישיותי שלכם, ותוכלו לראות ציון באחוזים על התאמת האישיות בינכם לבין שותפים פוטנציאליים.

מחפשים מישהו לרכוב איתו בחו"ל?

ניתן להעלות תמונה, כמובן, ולאחר שהשלמתם את ההרשמה, תקבלו רשימה של אנשים שהאלגוריתם מצא, מסודרים לפי מידת ההתאמה שלהם אליכם באחוזים. כל מה שנשאר הוא לבחור את הפרטנרים המתאימים, ליצור קשר, לקבוע מפגש וליהנות יחד.
בפלטפורמות אחרות, כמו מודעות של אנשים שמחפשים שותפים לאימונים, עלול להיווצר מצב שבו אתם פונים למישהו שנראה לכם מתאים, אך הוא לא מוצא אתכם מתאימים. השימש באוורימאץ' מצמצם את הסיכוי שזה יקרה, מכיוון ששני הצדדים רואים את אותם אחוזי התאמה ויכולים לעבור על הפרטים של הצד השני לפני שהם פונים אליו. המערכת, כמובן, מאפשרת פנייה אישית והתכתבות דרך האתר.
פרטנרים בחו"ל

אוורימאץ' מאפשרת לכם להתחבר לקהילת הספורט לא רק באיזור המגורים שלכם אלא גם בעולם. טסים לניו יורק ומחפשים מישהו לרוץ איתו בסנטרל פארק? אין בעיה. היכנסו לאתר, הכניסו את האישור המבוקש ותוכלו למצוא רצים מקומיים שישמחו להצטרף לאימון שלכם.

בואו לבחור את השותף המושלם עבורכם: EveryMatch




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג