הפומה שכמעט טרפה אותי

"אל תברחו, אל תרוצו ובאופן כללי אל תראו לה שאתם מפחדים ממנה", זהו יומן המסע שחילק הרץ לאחר המפגש המפורסם עם הפומה שחרך את הרשת
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


קייל בורגס בן ה-26 היה במהלכה של ריצת שטח קלה של 16 ק"מ בקניון ביוטה שבארה"ב, כשלפתע ראה מה שחשב כגורים של חתולי בר. למראה הקסום הזה הוא עצר והחל לצלם את ההתרחשות. כאשר התקרב זיהה כי אין אלו חתולי בר מכיוון שהיו גדולים יותר, כאשר לפתע הגיחה האמא שלהם שהתבררה כלא פחות מאשר פומה. למזלו של קייל, הפומה כנראה רצתה בסך הכל למנוע ממנו להתקרב לגורים שלה ומבחינתה הוא היוו איום עליהם. את כל אותה התרחשות צילם קייל, מה שהותיר לו מזכרת בדמות סרטון שצילם בנייד אותו העלה לרשתות החברתיות וכבר הספיק לגרוף מיליוני צפיות ועשרות אלפי שיתופים.

זה לא גורי חתול בר אלא גורי פומה!

"כאשר נותרו לי כ-6 ק"מ לסיום המסלול שלי", כך סיפר קייל, "זיהיתי דמויות זזות מאחורי סלע. ניסיתי להתקרב ולצלם סרטון, אבל אז התברר לי שמדובר בגורים קטנים של חיית בר שהמליטה כפי הנראה לא מזמן ואז הגיחה הפומה". בסופו של דבר לאור מורכבותו של המסלול, הפומה הצליחה להתקרב לקייל עד למרחק מספר מטרים, כשלבסוף הלכה כשלעומת באה וקייל שב למסלול לאחר שסטה ממנו מתנשם ומתנשף בחרדה מובנת.

"בהתחלה מאוד פחדתי", סיפר, "ואפילו זרקתי עלייה אבן על מנת להפחיד אותה. אני לא יודע אם פגעתי בה או לא, רק ראיתי את הסלע מתעופף באוויר והיא כנראה מאוד פחדה ממנו וזה מה שגרם לה לנטוש את המאבק בינינו". לאחר שהתקשר לקרוב משפחה שלו, צייד במקצועו, נשאר ללא תזוזה כחצי שעה על המסלול ממנו סטה ולאחר מכן חזר לנקודת ההתחלה. קייל אף פגש בדרך מספר מטפסי הרים והראה להם את הסרטון וסיפר את אשר עבר עליו.

"חשוב מאוד לא לנסות לברוח או לרוץ, ולהראות לחיה שהכל בשליטה", מנדב קייל טיפים מניסיונו ומפרט מה בדיוק לעשות כשנתקלים בחיית בר כזו או אחרת, "גם מאוד חשוב לא להפנות אליה את הגב ולהיות עם הפנים מולה כל הזמן. באופן כללי לא מומלץ להתקרב לחיות שלא ממש מכירים, סביר להניח שהיא לא תתקוף כי לרוב חיות בר אינן תוקפות, ואם היא בכל זאת עושה את זה – תלחמו בחזרה". הוא סיפר גם כי יש להימנע ככל האפשר משמיעת מוזיקה באוזניות, להיות בקשיבות ולשים לב כל העת למסלול גם אם אתם מכירים אותו.

קייל כאמור הפך לכוכב רשת כשהסרטון שצילם והעלה לאינסטגרם ויוטיוב, ואף הספיק להתראיין לניו יורק טיימס, CNN ומספר רשתות זרות. נכון לכתיבת שורות אלו הסרטון הגיע לכ-5 מיליון צפיות ועשרות אלפי שיתופים כשגם בעמוד הפייסבוק של שוונג מאות אלפים צפו בו עד כה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • יוסי מורד הגיב:

    במידה ואני הייתי בסיטואציה הזאת, אין לי ספק שסוף סוף הייתי שובר את תוצאת הזמן ריצה שלי למרחק 5 ק"מ🏃‍♂️🏃‍♂️🕛👍חחח

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג