המשחקים הפראלימפיים בריו: החותרת מורן סמואל עלתה לגמר

החותרת ניצחה במקצה ההזדמנות השנייה בסירת יחיד נשים והבטיחה כרטיס לגמר הגדול שייערך היום (ראשון) בשעה 15:50 שעון ישראל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

במקצה שהתקיים היום (שבת) נטלה החותרת הישראלית את ההובלה מיד בפתיחה, ולא הורידה הילוך עד קו סיום 1,000 המטר, אותו חצתה בזמן של 05:22.96 דקות. יחד איתה תעלה לגמר גם החותרת לודמילה וואוצ'וק מבלרוס, שסיימה במקום השני, במרחק רב אחרי סמואל, בזמן של 5:45.38 דק'. בגמר תפגוש סמואל את שתי יריבותיה הוותיקות והחזקות, רייצ'ל מוריס הבריטית ובירגיט סקרסטין הנורווגית – שם צפוי קרב איתנים והכל כמובן פתוח.

82674.1

"בגמר תהיה ההצגה הגדולה" | צילום: IGOR MEIJER

סמואל, שנחשבת אחת הפייבוריטיות לזכייה בזהב, שברה אתמול במקודמות את השיא הפראלימפי הקודם, כשקבעה זמן של 5:31:36 דק', אך נוצחה על ידי לילי וואנג הסינית. הניצחון היום מחזיר אותה חזק לתמונה ואת התקווה למדליית זהב ראשונה במשחקי ריו הפראלימפיים.

סמואל החלה את דרכה כחותרת ב-2010 במרכז דניאל לחתירה שבירקון. היא עלתה בהדרגה בזירה העולמית, סיימה חמישית במשחקי לונדון 2012, ובשנת 2014 כבר הוכתרה כסגנית אלופת העולם. באליפות העולם האחרונה שנערכה בצרפת, הביסה סמואל את כל מתחרותיה וכבשה את התואר ומדליית הזהב. סמואל: "בגמר תהיה ההצגה הגדולה!" המאמנת האיטלקייה, פאולה גריזטי, המלווה את סמואל באימונים בגבירטה נראתה שבעת רצון מהביצועים היום.

הצמד ראובן מגנאג'י ויוליה צ'רנוי, המדורגים במקום השמיני בעולם, יעלו גם הם על המסלול פעם נוספות מאוחר יותר הערב בסיבוב הניחומים, בסירה זוגית מעורבת משוט כפול. כדי להעפיל משם לגמר, הם יידרשו לסיים בין שתי הסירות הראשונות במקצה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג