המרתוניסט שנפצע בעזה הציג את הנעל הרשמית של מרתון ירושלים

לוחם המילואים אור שיזף, שנפצע ונמצא בשיקום בימים אלה, נבחר להשיק את הנעל של חברת Saucony, עליה מוטבע הכיתוב Jerusalem marathon: "לחזור לרוץ במרתון הקרוב, גם אם בצורה סמלית, תהיה סגירת מעגל מרגשת עבורי"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אור שיזף עם הנעל הרשמית של מרתון ירושלים | צילום: יח"צ סקוני

עיריית ירושלים ומותג הספורט SAUCONY חשפו אתמול (ראשון) את הנעל הרשמית של מרתון ירושלים ה-13 –GUIDE 17, בה מוטבע הכיתוב Jerusalem marathon. זו השנה השנייה בה מרתון ירושלים משיק נעל מרוץ רשמית, כמקובל במרתונים בינלאומיים כמו במרתון ניו יורק, טוקיו, פריז, ברלין ועוד.

לכתבות נוספות בנושא:
תכנית אימונים למרתון למתקדמים: כך תרדו מגבול 4 השעות
אבל כבד: שיאן העולם במרתון קלווין קיפטום נהרג בתאונת דרכים
הלוחם שנפצע בעזה מגיע לרוץ לזכרו של חברו במרוץ סביון ה-14

את הנעל חשף אור שיזף, מרתוניסט ותיק, מילואימניק שמשרת בחטיבה 5, לחם בעזה ובדצמבר האחרון נפצע בידיו וברגליו. שיזף נבחר השנה להיות שגריר Saucony במרתון. חשיפת הנעל הייתה מרגשת במיוחד, מאחר וזו הפעם הראשונה בה שיזף נעל נעלי ריצה לאחר פציעתו.

אור שיזף התייצב למילואים כבר ב-7 לאוקטובר ולחם בעוטף, ולאחר כמה שבועות נכנסה היחידה שלו לעזה. באחת הפשיטות בחאן יונס, הגיעו הוא וחבריו הלוחמים לבית, שהתברר שהוא בית של פעיל חמאס. בסריקה בחצר מצאו פיר של מנהרה ושניות אחר כך היה פיצוץ אדיר של מטען שהוחבא בו.

אור שיזף במרכז השיקום של סורוקה | צילום יח"צ סקוני

אור נפצע באורח בינוני וסבל משבר פתוח ודימום רציני. פעולה זריזה של המע"ר בשטח שהניח חוסם עורקים, מנעה פציעה קשה יותר. במרכז הרפואי סורוקה אור אובחן עם שברי ריסוק בכף הרגל, פגיעת רסיסים בשוקיים ושבר באמה, ועבר ניתוח במשך ארבע שעות, במהלכו הושתלה לו פלטינה באמה.

מאז הפציעה הוא עובר שיקום מורכב, שכולל פיזיותרפיה וריפוי בעיסוק, במטרה לעמוד על הרגל ולנסות לרוץ כמה ק"מ בודדים במקצה הקהילות של מרתון ירושלים. "מרתון ירושלים הוא המרוץ הראשון שהשתתפתי בו אי פעם, ולחזור ולרוץ שוב במרתון ירושלים הקרוב, גם אם בצורה סמלית, תהיה סגירת מעגל מרגשת עבורי", אמר שיזף.

ליאת פיטרו, מנהלת אגף הספורט בעיריית ירושלים: "עיריית ירושלים מצדיעה לצה"ל, כוחות הביטחון וההצלה, לאורך כל הדרך. מרתון ירושלים ה-13 ייערך בסימן הצדעה והוקרה למען אלה השומרים על ביטחוננו ועושים לילות כימים עבור ירושלים ומדינת ישראל. אור שיזף מייצג את מסורת המרתון, המבוססת על רוח הלחימה, ההתמדה, הנחישות וניצחון הרוח, גם ובעיקר בעתות מלחמה. אנחנו מתרגשים וגאים לארח אותו במרתון, במיוחד השנה, עם הנעל הרשמית של המרתון ה-13".

מרתון ירושלים | צילום sportphotography

חניתה מי-טל, מנכ"לית SAUCONY ישראל: "אני נרגשת ושמחה כמנכ"לית החברה לקחת חלק שנה נוספת באחד מאירועי הספורט המובילים בישראל ולהשיק את הנעל הרשמית של המרתון. מרתון ירושלים מהווה אירוע ספורטיבי מרגש ומיוחד בימי שיגרה ועל אחת כמה וכמה בימים אלה, בהם טובי בנינו נלחמים בכל החזיתות. הנופים והמסלולים שהמרתון עובר בהם והתמהיל האנושי הנפלא של הרצים הפכו לסמל ולמסורת. הריצה והספורט מאחדים את כולם ומתחברים לערכים של חברת סאקוני. במרתון כל אדם מתמודד מול עצמו בניצחון האישי והפרטי שלו, על אחת כמה וכמה השנה, כשהמרתון מוקדש ללוחמות וללוחמים שהם ההשראה שלנו".

דגם ה-GUIDE 17 מבית SAUCONY מציע דגם קל משקל. טכנולוגיית ה-Center Path המתמקדת בנוחות והגנה עם פלטפורמה רחבה יותר – המעניקה יציבות גבוהה, דפנות גבוהות יותר ופרופיל א-סימטרי שינחה את הצעד של רצי המרתון בבטחה ובנוחות מקסימלית. ריפוד PWRRUN מספק נוחות מעולה לכל אורך הפעילות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • אביב הגיב:

    מוזר בעייני להשיק נעל תומכת/מתקנת כנעל מרתון רשמית, אני תקווה שהרצים מכירים את מבנה כף הרגל ולא יתפתו לרכוש נעל שאינה ניטרלית למי שאין בה צורך.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג