המסע הישראלי שלו: צפו בכריס פרום כפי שמעולם לא ראיתם

הרוכב המעוטר של ישראל פרמייר טק אמנם לא נכלל בסגל לטור דה פראנס, אולם הוא הופך ל"שגריר" לרגע, בסרטון חדש לקידום התיירות בישראל: "הרגשתי כמו ילד בגן משחקים. זאת החוויה הישראלית הבלתי נשכחת שלי"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
כריס פרום בסרטון של ישראל פרמייר טק | צילום: זיו שרצר ונועה ארנון

‎כריס פרום אמנם לא נכלל בסגל של ישראל פרמייר טק לטור דה פראנס, אולם בסרט חדש שהפיקה הקבוצה הישראלית ומופץ בעולם, הוא הופך ל"שגריר" ישראלי לרגע. יחד עם הרוכב הישראלי וחברו לקבוצה לשעבר גיא ניב הוא יצא למסע ברחבי הארץ, שהותיר אפילו אותו המום לפרקים. הסרטון צולם עוד לפני הטור דה פראנס, והקבוצה מנצלת את הסיקור התקשורתי של הטור בעולם כדי לקדם אותו ואת התיירות בארץ.

לכתבות נוספות בנושא:
21 קטעים של מרוץ חד יומי, או: מה לעזאזל קורה השנה בטור דה פראנס? האזינו
טור דה פראנס 2023, קטע 12: פתיחה כאוטית, ניצחון באסקי ועוד טופ 10 לקבוצה הישראלית
פרס מיידי: ניילנדס הוחתם על חוזה לשלוש שנים וישלים עשור בישראל פרמייר טק

בסרטון ניתן לראות את פרום, ארבע פעמים אלוף הטור דה פראנס, נתלה על חבלים מעל תהום במצדה, זולל אבטיח חצי עירום על פטריית מלח, גולש בדאון היל מסמר שיער היישר לים המלח, טורף כנאפה בשוק מחנה יהודה ודוהר על אופניים במהירות מטורפת במורד מדרגות אבן בירושלים העתיקה.

"מה שעברתי פה במהלך 48 שעות, לא חוויתי מאז הילדות. זה היה מסע לגילוי עצמי. ישראל עזרה לי לגלות מחדש את הילד שבתוכי", אמר פרום במהלך הצילומים: "זה היה פשוט מסע מסחרר בין נופים שהתחלפו ללא הרף, תרבויות שונות, מסע שנוגע בהיסטוריה אבל גם מעניק לך תענוג צרוף של כיף. הרגשתי כמו ילד בגן משחקים. זאת החוויה הישראלית הבלתי נשכחת שלי. אני מאושר שנטלתי בכך חלק".

הקבוצה מתחרה בטור במדים הנושאים את "שביל ישראל" – ופרום הגיע ארצה למסע מצולם קדחתני ומרהיב שהחל ב-4 בבוקר לרגלי המצדה והסתיים יומיים אחר כך בחופי תל אביב.

פרום והחבורה | צילום: זיו שרצר ונועה ארנון

"מסע התגלית הזה של כריס פרום בישראל כפי שתועד בסרטון המיוחד הזה, יעניק למיליונים את ההזדמנות לחוות את ישראל ולגלות את יופיה וטעמיה", הצהיר הבעלים של הקבוצה, סילבן אדמס, שביקש להדגיש את חשיבות המהלך במיוחד בימים אלו: "דווקא על רקע אירועי התקופה האחרונה ורוחות הקיטוב המנשבות במדינה, אני סבור שזה הזמן להציג לעולם את ישראל היפה ולהזכיר גם לכולנו את הארץ המופלאה שכולנו חולקים ואוהבים".

‎שותפיו למסע היו מלבד גיא ניב גם רוכבת קבוצת הנשים המקצוענית של "ישראל רולנד פרמייר טק" יסמין קרן, ונימי כהן, שסיפר: "הוא נכנס אחרינו בקפיצות על גרמי מדרגות בירושלים או על השביל במורד לים המלח, נופל וקם כאילו כלום. הכל בשובבות של ילד, היו אפילו רגעים שחששתי שהוא הולך קצת רחוק מדי ועלול להיפצע"

גיא ניב סיפר: "היה פשוט כיף גדול איתו, לראות אתו את הצדדים היפים של המדינה. הוא היה נינוח ומשוחרר כמו תייר אמיתי. רק לפני שנה התחרינו ביחד בטור דה פראנס, אבל הפעם זכינו לחוויה שונה לחלוטין".

כריס פרום בסרטון של ישראל פרמייר טק | צילום: זיו שרצר ונועה ארנון



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג