הישג שיא לטריאתלטית אביב לוי בגביע אירופה, מדליית כסף לרוי ברון בנוער

הטריאתלטים הישראלים מסכמים סוף שבוע מצוין בפולין, כאשר אלופת ישראל רשמה את הישגה הטוב ביותר בסבב, וגם נבחרת הנוער רשמה הישגים נהדרים, כשברון עלה לראשונה על הפודיום: "כיף לראות שדברים מתחברים"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
רוי ברון על הפודיום בפולין | צילום: ליאור כהן

הישגים איכותיים לנבחרות ישראל בטריאתלון בתחרות גביע אירופה שנערכה בסוף השבוע באולשטיין, פולין. בקטגוריית העילית, אלופת ישראל אביב לוי רשמה את הישגה הטוב ביותר בסבב האירופי, כשסיימה במקום ה-14 (מתוך כ-40 מתחרות).

לכתבות נוספות בנושא:
מרחפנים במטולה לשחייה בדנובה: אמיר אלפיה מסכם את אליפות העולם של צ'אלנג'
הישג נהדר: רון בק הוכתר כאלוף אירופה לטריאתלון בספיישל אולימפיקס
סוף החלום האולימפי: איתמר אשד לא השיג את הקריטריון לפריז

התחרות במרחק הספרינט, חצי מהמרחק האולימפי (750 מטר שחייה, 20 ק"מ רכיבה ו-5 ק"מ ריצה), האירה פנים לישראלית, שהפגינה יכולת גבוהה מהזינוק. היא יצאה מהמים שמינית, מרחק 19 שניות מהמובילה, סיפקה את זמן הרכיבה השמיני בטיבו בתחרות וירדה לריצה בקדמת המרוץ.

אביב לוי רצה בפולין | צילום: פרטי

בריצה, שהיא עדיין החלק החלש יותר שלה מבין השלושה (על אף שיפור משמעותי שעשתה השנה), ירדה לוי למקום ה-14, מרחק 1:41 דקות מהמנצחת, אך היא סוגרת תחרות מוצלחת ביותר. בתום מקצה הנשים, שנערך במזג אוויר נוח, החל לרדת גשם שוטף ונשבו רוחות עזות מה שהקשה מאוד על הגברים במקצה העלית. אלוף ישראל מעיין גלנץ סיים במקום ה-37 בתחרות ואיתמר לבנון 43 מתוך 70 מתחרים

מי שהרשימו במיוחד בתחרות היו הצעירים, שזינקו למקצה הנוער וסיפקו ביצועים איכותיים. מעל כולם היה רוי ברון, שזכה במדליית הכסף בתחרות, לראשונה בקריירה בסבב האירופי לנוער. רום שלו סיים במקום החמישי, מרחק 18 שניות בלבד מהפודיום. גם אייל ויינשטיין היה קרוב לצמרת כשסיים במקום ה-11.

רוי ברון וליאור כהן בפולין | צילום: פרטי

רוי ברון סיפר לשוונג בסיום: "זו תחרות חמישית ברצף שלי, וכיף לראות שדברים מתחברים לי. אני שמח מאוד בחלקי, ומצד שני קצת מאוכזב שלא הצלחתי להשמיע כאן את התקווה. מצפה להמשך".

המנהל המקצועי של איגוד הטריאתלון והמאמן הלאומי ליאור כהן הוסיף: "15 ספורטאים ישראלים ייצגו את מדינת ישראל בימים קשים אלה על אדמת פולין, נוער ובוגרים. הופעה מכובדת מאוד ומרשימה כאשר את גולת הכותרת גרף רוי ברון עם מדליית כסף וקריטריון נוער לאליפות עולם. רום שלו, אלוף ישראל לנוער, סיים במקום החמישי וגם עם קריטריון זהה לרוי. היה מרשים ביותר לראות את שלל ספורטאי הנוער שלנו במפגן כוח מצד אחד ותוך פרגון אדיר לחברים. בעלית נשים הייתה זו אביב לוי שהשיגה תוצאה יוצאת מן הכלל וסיימה במקום ה-14. ספורטאינו בעלית גברים סבלו מתאונות בתנאי הכביש הרטובים וידרשו לשפר מיומנויות טכניות לתנאים אלה. את קבוצת Trimore ליווה המאמן אור ברגר לצד הורים רבים אשר העניקו ממש אווירה ביתית".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אם אתה יותר מפחד להפסיד מאשר נרגש לנצח, אז זו הדרך הלא נכונה לגשת לתחרות", קייט קמפבל, שחיינית, אלופה אולימפית ושיאנית עולם


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג