הישגים לאנשי הברזל הישראלים באליפות אירופה בהמבורג

התחרות בהמבורג האירה פנים לטריאתלטים הישראלים בקבוצות הגיל. אסף פורת ירד מגבול ה-9 שעות וסיים במקום הרביעי לגיל 44-40, ניר רייכמן שישי באותו גיל עם תוצאה נהדרת במרתון, ארנון שץ שישי לגיל 49-45
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אסף פורת | צילום: צלמי שוונג

כ-20 טריאתלטים וטריאתלטיות מישראל השתתפו אתמול (ראשון) באליפות אירופה למרחק איש ברזל מלא, באיירונמן המבורג, ורשמו הישגים נאים ותוצאות מצוינות. זאת, בצל התאונה הקשה שאירעה במהלך התחרות בה איבד את חייו רוכב אופנוע ליווי לאחר התנגשות עם טריאתלט.

את ההישג המרשים ביותר מבין הישראלים רשם אסף פורת, שהצליח לרדת בדיוק מגבול תשע השעות, בפעם השנייה בקריירה, קבע 8:59:48 שעות וסיים במקום הרביעי בקבוצת הגיל 44-40, מתוך 326 מתחרים, אחת מקבוצות הגיל העמוסות והאיכותיות ביותר.

מעט אחריו במקום השישי באותה קבוצת גיל הרשים גם ניר רייכמן, עם 9:03:30 שעות, כולל זמן מרשים של 2:58.07 שעות במרתון, המהיר ביותר בכל קבוצת הגיל. רייכמן קבע את הזמן המצוין על אף שקיבל עונש בו נאלץ לחכות חמש דקות במהלך הרכיבה (כפי שהוא סיפר בעצמו בפוסט כאן מטה).

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nir Richman (@nir_richman)

יש לציין, שבעקבות התאונה הקשה שחסמה את המסלול, לחלק מהטריאתלטים קיצרו את המסלול בלית ברירה באופן משמעותי (150 ק"מ רכיבה במקום 180), מה שגרם ללא מעט בלבול בתוצאות הסופיות, אולם אסף וניר היו מאלה שרכבו את המרחק המלא.

הישג נהדר ומקום שישי משלו רשם גם ארנון שץ בקבוצת הגיל 49-45 עם זמן של 9:09:31 שעות, כשגם הוא נאלץ לרכוב 150 ק"מ במקום 180 בשל התאונה. עוד בקרב הישראלים, אלכס וולפסון סיים במקום ה-31 בקבוצת הגיל 39-35 עם 9:26:44 שעות, עופרי אלון סיים 38 בקבוצת הגיל 59-55 עם 11:25.09 שעות.

לכל התוצאות



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג