אסון באיירונמן המבורג: רוכב אופנוע ליווי נהרג בתאונה קשה עם טריאתלט

טרגדיה בתחרות הטריאתלון למרחק איש ברזל: רוכב אופנוע, שהרכיב על אופנועו צלם, התנגש חזיתית בעוצמה באחד הטריאתלטים במהלך החלק של הרכיבה ומת במקום. הטריאתלט נפצע קשה, אך מצבו יציב, הצלם נפצע קל. כ-30 ישראלים משתתפים בתחרות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
רגע התאונה בהמבורג | צילום מסך מתוך יוטיוב

תאונה קשה בתחרות הטריאתלון למרחק איש ברזל "איירונמן המבורג" בגרמניה, לאחר שרוכב אופנוע ליווי נהרג במהלך התחרות. על פי דיווחים בתקשורת העולמית, התאונה אירעה בשלב הרכיבה של המתחרים, כאשר רוכב האופנוע התנגש ברוכב אופניים ממקצה החובבים והתרסק בעוצמה על הכביש.

רוכב האופנוע, שהרכיב על אופנועו צלם, טופל מיידית, אולם מת מפצעיו עוד בזירת התחרות. הטריאתלט נפצע קשה גם הוא בתאונה, אולם מצבו יציב וללא סכנה לחייו. הצלם, שנפל גם הוא בעקבות התאונה, סבל מפצעים קלים. נראה כי מסלול הרכיבה היה צר יחסית, ובו רוכבי האופניים ורכבי ואופנועי הליווי נאלצו לנווט בשטח קטן. רוכב האופנוע שנהרג הרכיב על האופנוע צלם והתנגש ישירות בטריאתלט, כשהסיבה לאיבוד השליטה עדיין לא ברורה.

מארגני התחרות החליטו שלא לעצור אותה לאחר התאונה והספורטאים המשיכו בתחרות. השינוי היחיד שנאלצו לבצע הוא ירידה מהאופניים באזור התאונה ועקיפה של המקום ברגל. מדובר בתחרות המשמשת כאליפות אירופה למרחק איש ברזל, וכן כתחרות קריטריון לאליפות העולם במרחק זה, שתיערך בספטמבר בניס. ערוץ השידור הגרמני ARD, שהעביר את התחרות בשידור חי, הפסיק את שידור התחרות.

בין המשתתפים בתחרות במקצה העלית גם כמה מהבכירים בענף כמו יאן פרודנו הגרמני, דניס שברו הצרפתי, פלוריאן אנגרט הגרמני, מאט האנסון האמריקאי, ג'וש אמברגר האוסטרלי, קריסטיאן הוגנהאוג הדני ועוד. בתחרות מתחרים גם כ-30 טריאתלטיות וטריאתלים מישראל.

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג