הטריאתלט שחר שגיב עלה למקום ה-32 בדירוג האולימפי

על פי הפרסום הבינלאומי הטריאתלט הישראלי עלה למקום ה-32 אחרי שערב התחרות היה מדורג במקום ה-36
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שחר שגיב | צילום: פרטי

הטריאתלט האולימפי שחר שגיב, 28, שסיים לפני מספר ימי במקום ה-23 בתחרות סבב אליפות העולם בברמודה והוסיף לעצמו 179.6 נקודות לדירוג האולימפי, שיפר בעקבות זאת את הדירוג האולימפי שלו בארבעה מקומות. על פי הפרסום הבינלאומי שפורסם אמש, שגיב עלה למקום ה-32 אחרי שערב התחרות היה מדורג במקום ה-36. עד כה הוא השתתף בחמש תחרויות מבין 12 בהן ניתן להשיג ניקוד אולימפי. הקריטריון למשחקי פריז הוא להתברג בין 55 הראשונים בדירוג האולימפי. למשחקים האולימפיים בטוקיו הגיע שגיב כשהיה מדורג במקום ה-38.

שגיב עומד לחזור היום (שלישי) לישראל לתקופה של כשבועיים. בתקופה זו יקיים מחנה אימונים אינטנסיבי בשדה נחמיה שבצפון לקראת אליפות העולם שתתקיים באבו דאבי ב-26 בחודש.

למחנה האימונים יגיעו לראשונה לישראל טריאתלטים זרים מהשורה הראשונה שיטוסו מכאן לאבו דאבי. הטריאתלטים שיגיעו הם: ריצ׳ארד מארי מהולנד שסיים במקום הרביעי במשחקים האולימפיים של ריו 2016 והיה אלוף העולם בדואתלון ב- 2016 וטיילור מיסלאצ׳ק מקנדה שסיים במקום ה-15 במשחקים האולימפיים בטוקיו. בנוסף יגיעו לישראל צ'ארלס פקוט הקנדי וליהם דונלי חבר הנבחרת הצעירה של קנדה (U23). בצוות המקצועי של הקנדי המאמנים הראשיים של נבחרת הטריאתלון מארק קריסטין ודידיה גולט.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג