מקום 23 לשחר שגיב בתחרות סבב גביע העולם בברמודה

הטריאתלט האולימפי שחר שגיב סיים את תחרות סבב גביע העולם בברמודה, בטריאתלון למרחק אולימפי, במקום ה-23 מבין 56 משתתפים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שחר שגיב באימון האחרון לפני סבב גביע העולם בברמודה | צילום: פרטי

הטריאתלט האולימפי שחר שגיב, 28, סיים את תחרות סבב גביע העולם בברמודה במקום ה-23 מבין 56 משתתפים. מדובר בתחרות שיש בה צבירת נקודות בדרך להשגת הקריטריון האולימפי לפריס 2024 והיא מעניקה הכי הרבה נקודות בסבב, מלבד אליפות העולם שתהיה בעוד כשלושה שבועות באבו דאבי. התחרות הייתה במתכונת אולימפית למרחקים: 1.5 ק"מ שחייה, 40 ק"מ רכיבה ו-10 ק"מ ריצה.

בסיום החלק הראשון של השחייה, שגיב  ביצע החלפה טובה בתחרות והשתלב מיד בדבוקה הרודפת אחרי הדבוקה המובילה שכללה שבעה מתחרים. במהלך הרכיבה היה שגיב בקדמת הדבוקה הרודפת שלא הצליחה לתפוס את הדבוקה המובילה והפער ביניהן בסיום הרכיבה היה 30 שניות. תחרות הריצה התנהלה בארבעה סיבובים של 2.5 קילומטרים כל אחד. שגיב ביצע הקפה ראשונה, אך ככל שהריצה התקדמה הוא נחלש מעט וסיים את התחרות במקום ה-23.

סך הכל צבר שחר שגיב 179.6 נקודות חשובות מאד בדירוג האולימפי. ערב התחרות הוא היה מדורג במקום ה-36 ולהערכת מאמנו ליאור כהן הוא יתקדם באופן משמעותי בדירוג העולמי שאמור להתפרסם היום (שני). שחר שגיב אמר לאחר התחרות: "היתה זו תחרות ממש קשה עבורי. התחלתי את החלק האחרון של התחרות, הריצה, בדבוקה המובילה ומסיבוב לסיבוב פשוט נגמרו לי הכוחות. אני שמח שלא ויתרתי ולא עצרתי ועם כל זאת סיימתי במקום בהחלט סביר, המעניק לי ניקוד אולימפי משמעותי מאוד. אני חוזר הביתה אחרי מסע לא פשוט של סדרת תחרויות כדי לאגור אנרגיות בדרך לתחרות האחרונה העונה – אליפות העולם באבו דאבי".

מאמנו ליאור כהן הוסיף: "הגענו לברמודה אחרי תקופה עמוסה של תחרויות וטיסות והכל מתוך מטרה להשיג כמה שיותר נקודות אולימפיות. היתה לנו ציפייה ששחר שגיב יתברג בעשיריה הראשונה היום. אנחנו חוזרים לישראל למחנה אימונים לקראת אליפות העולם תחרות חשובה מאד במסע להשגת הנקודות האולימפיות לפריז 2024".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג