הטריאתלט שחר שגיב סיים 15 בסבב אליפות עולם במונטריאול

הטריאתלט הישראלי התגבר על פתיחה איטית יחסית בשחייה אך צמצם פערים באופניים. סיים שנייה אחת אחרי מריו מולה הספרדי, והתקדם משמעותית בדירוג העולמי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הטריאתלט הישראלי שחר שגיב רשם אתמול את הישגו הטוב ביותר במקצה למרחק אולימפי בסבב אליפות העולם, כשסיים במקום ה-15 בתחרות שהתקיימה במונטריאול, קנדה. זו היתה התחרות האחרונה של שגיב בסבב, וכעת הוא יתכונן לאליפות העולם שתתקיים בחודש הבא ברוטרדאם. 

ממשיך להשתפר. שחר שגיב | צילום: ניר עמוס

שגיב סיים בזמן של 1:50:01 שע', שנייה אחת בלבד אחרי מריו מולה הספרדי שהוא אחד הטריאתלטים הטובים בסבב. חאבייר גומז הספרדי ניצח בתחרות בזמן של 1:47:50 שע' והקדים ב-15 שניות את כריסטיאן בלומנפלט הנורבגי, כשריצ'ארד מארי הדרום אפריקאי סיים שלישי, וסגן האלוף האולימפי ג'ונתן בראונלי רביעי בלבד.

שגיב יצא מהמים במקום ה-36 בלבד אחרי 17:48 דק', אבל ברכיבה הוא היה אחד המהירים וצמצם פערים. את קטע הריצה ל-10 קילומטרים הוא סיים בזמן של 32:14 כשמולה רץ 4 שניות יותר מהר ממנו. בסיום התחרות אמר שגיב: "הייתי מוכן ללכת חזק בגלל התקלה שהיתה לי בשבוע שעבר באדמונטון. התחלתי מאחור את הסיבוב הראשון בשחייה וצמצמתי חזק בסיבוב השני. יצאתי לרכיבה ביחד עם מריו מולה שהיה בפלטון השני. את הריצה פתחתי טוב, רצתי את 4 הקילומטרים הראשונים עם מריו מולה וריצ'ארד מארי. המקום ה-15 יקדם אותי משמעותית בדירוג העולמי, וכעת נשארה לי רק אליפות העולם ברוטרדאם". 

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג