הטריאתלט שחר שגיב סיים במקום ה-31 בלידס, רן שגיב 11 במקסיקו

הטריאתלט הישראלי הבכיר התפרק בשלב הריצה בסבב אליפות העולם באנגליה, רן שגיב כיכב הרחק משם וגם קבע קריטריון לאליפות אירופה עם רועי זוארץ ואמתי יונה, גל רובננקו סיימה 9 בהולנד
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הטריאתלטים הישראלים המובילים השתתפו אתמול (ראשון) במספר תחרויות ברחבי העולם, במטרה לצבור ניקוד בדירוג האולימפי, שיצא לדרך בחודש שעבר.

הפעם הוא היה רחוק מהיכולת שלו בריצה. שחר שגיב | צילום: מיטל חיימוביץ'

עוד כתבות בנושא 
איתמר אלסטר ומארי אליאס ניצחו באליפות ישראל בספרינט עילית 
שחר שגיב סיים במקום ה-13 בגביע העולם בקליארי 
הטריאתלטים הישראלים הצעירים השתלטו על הפודיום באוקראינה 

סבב אליפות העולם באנגליה

שחר שגיב השתתף בפעם השנייה העונה בתחרות בסבב אליפות העולם, הפעם בלידס שבאנגליה (מרחק אולימפי) ביחד עם השמות הגדולים של הטריאתלון העולמי. שגיב יצא מהמים עם הדבוקה המובילה, וברכיבה נראה מצוין ודומיננטי כאשר בשלבים מסוימים הוא הוביל את התחרות. במהלך הריצה ל-10 קילומטרים הוא איבד כוחות, והיה רחוק מאוד מהביצועים שאותם הוא רגיל לספר בשלב הריצה. הפעם הוא רץ בזמן של 35:48 דקות, מה שהוריד אותו מהצמרת אל המקום ה-31 הכללי בסיום, כשהזמן הכללי הרשמי שלו היה 1:50:44 שעה.

מאמן נבחרת ישראל אורי זילברמן סיפר ששחר שגיב היה רחוק מביצועיו בריצה משתי סיבות, האחת שהוא עדיין לא חזר לכושר אחרי פציעה שהיתה לו, והשנייה היא שהוא פספס ג'ל ומים בחלק חשוב של התחרות. הפעם, שחר שגיב צבר מעט ניקוד בדירוג האולימפי לטוקיו 2020 וירד מהמקום ה-48 למקום ה-51. מי שניצח בתחרות היה ריצ'ארד מארי הדרום אפריקאי, בעיקר בזכות ריצה אדירה בזמן של 30:57 דק' כאשר הזמן הכללי שלו היה 1:45:52 שעה. הוא הקדים את אלוף העולם הספרדי מריו מולה (1:46:01 שע') כאשר וינסנט לואי הצרפתי סיים שלישי (1:46:14 שע'). ויקי הולנד הבריטית ניצחה בתחרות לנשים בזמן של 1:56:32 שע'.

סבב גביע העולם במקסיקו

הרחק משם, בהואטולקו שבמקסיקו, התקיימה תחרות בסבב גביע העולם (מרחק ספרינט) שבה השתתפו שלושה ישראלים: רן שגיב, רועי זוארץ ואמיתי יונה. האח הצעיר יותר למשפחת שגיב נהנה משחייה סבירה, ובניגוד לתחרות הקודמת שלו בקליארי הוא היה הפעם גם הרבה יותר חזק ברכיבה. רק חילוף לא טוב אחרי הרכיבה, שהיה האיטי ביותר מבין כל המתחרים ב-T2, גרם לו לאבד זמן יקר ומקום בטופ 10. בסופו של דבר הוא סיים במקום ה-11 בזמן של 56:11 דק' (רץ 5 קילומטר בזמן של 15:41 דק') כאשר המנצח המקסיקני רודריגו גונזאלס סיים בזמן של 55:32 דק'. בזכות ההישג הזה רן שגיב צבר ניקוד ראשון בדירוג האולימפי וטיפס בן למקום ה-68. רועי זוארץ סיים במקום ה-21 בזמן של 56:39 דק' ואמיתי יונה סיים במקום ה-27 בזמן של 56:50.דק'. שלושתם אגב קבעו בתחרות זו את הקריטריון לאליפות אירופה שתתקיים באוגוסט בגלזגו. בסוף השבוע הקרוב, גם איתמר אלסטר ינסה לקבוע את הקריטריון כשיתחרה באנטוורפן שבבלגיה במסגרת הסבב העולמי.

הישג מצוין שגם השאיר טעם לעוד. רן שגיב | צילום: באדיבות שמי שגיב

האחים שגיב ייפגשו השבוע בג'ירונה שבספרד שם הם יתחילו במחנה אימונים של שלושה שבועות באחד ממרכזי האימונים של הטריאתלטים והרוכבים באירופה. לפני אליפות אירופה, שחר שגיב אמור להשתתף ביולי בתחרות הבאה בסבב אליפות העולם שתתקיים בהמבורג שבגרמניה.

גל רובננקו שהחלה להתחרות השנה בתחרויות בינלאומיות בבוגרות, השתתפה בתחרות במסגרת הסבב האירופי בווירט שבהולנד במרחק אולימפי. רובננקו סיימה במקום התשיעי בזמן של 2:07:19 שעות, ומדובר בהחלט בטבילת אש טובה שלה בתחרות בינלאומית למרחק אולימפי. המנצחת בווירט היתה אלכסנדרה רזנרובה הרוסיה שסיימה בזמן של 2:03:12 שעות.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג