הטריאתלט רון דרמון ישמש כמודל לחיקוי במשחקי הנוער האולימפיים

הטריאתלט הישראלי הראשון במשחקים האולימפיים נבחר על ידי התאחדות הטריאתלון לשמש כמקור השראה עבור ספורטאים צעירים במשחקי הנוער שיתקיימו בארגנטינה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

רון דרמון כבר פרש מספורט מקצועני, אבל הרומן שלו עם המשחקים האולימפיים לא הסתיים והשנה הוא יטוס למשחקי הנוער האולימפיים בארגנטינה. דרמון נבחר יחד עם הטריאתלטית הצ'יליאנית ברברה ריברוס לשמש כמודל לחיקוי במשחקים. השניים הצליחו להגיע למשחקים האולימפיים בריו 2016 ועשו את זה דרך פרוייקט הפיתוח של התאחדות הטריאתלון הבינלאומית שפעל כדי לשפר את הענף הזה במדינות שמעולם לא הגיעו למשחקים.

עדו לא סיים את הרומן עם המשחקים האולימפיים. רון דרמון | צילום: באדיבות הוועד האולימפי

בהודעה שעליה חתום נשיא התאחדות הטריאתלון הבינלאומית מריסול קסאדו נכתב: "אנחנו נתכבד לארח את שני הספורטאים האלה במשחקים כדי שיהוו מקור להשראה עבור בני הנוער". רון דרמון שהצטרף לתכנית הפיתוח של ההתאחדות הבינלאומית בגיל 17 ועבר אז לחיות ולהתאמן באוסטרליה, אמר בראיון לאתר האינטרנט של ההתאחדות הבינלאומית: "עד אז חשבתי שכל מה שחשוב זה תוצאות, אבל המאמנים שלי לימדו אותי שהדבר החשוב ביותר הוא הדרך".

דרמון וריברוס יתארחו בכפר האולימפי במשחקי הנוער ויקיימו סדנאות ושיחות עם ספורטאי הדור הבא מכל המדינות בעולם ומכל הענפים. 4,000 ספורטאים צפויים להשתתף במשחקים שיתקיימו באוקטובר בבואנוס איירס.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"נשמו פנימה את העוצמות, נשמו החוצה את החולשות", איימי קראג (הייסטינגס), מרתונסיטית אולימפית..


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג