הטריאתלטית נועה חייט נהרגה בתאונת אופניים

הספורטאית המוכשרת נפצעה באורח אנוש על ידי רכב ומתה זמן קצר לאחר מכן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
ספורטאי השבוע נועה חייט
ספורטאי השבוע נועה חייט

טרגדיה התרחשה היום (רביעי) לאחר שהספורטאית נועה חייט (20) נהרגה בתאונת דרכים ונפגעה ממכונית בזמן שרכבה על אופניה. על פי הממצאים במקום התגלה כי חייט שרכבה ברחוב פרויד בעיר חיפה, נפגעה על ידי רכב שעל פי הנראה לא נתן זכות קדימה, דבר אשר גרם לה לפגיעה אנושה ולמוות זמן קצר לאחר מכן. חייט ז"ל אשר התאמנה אצל המאמן אילן גולדמן מקבוצת מכבי חיפה טריאתלון, היתה סגנית אלופת ישראל לנוער בטריאתלון בעברה ואלופת ישראל בריצות שדה. שיאיה האישיים בתחרויות ומרוצים הם: 17:40.90 דק' בריצת 5,000 מ' ו-36:49.60 דק' ב-10,000 מ' שדירגו אותה במקומות 19 ו-17 ברשימות כל הזמנים בהתאמה.

ראיון עם נועה חייט כשהיתה ספורטאית השבוע של שוונג

מרוץ הלילה של תל אביב. נועה חייט שנהרגה הערב | צילום: צלמי שוונג

לחייט שלל תארים וביניהם אלופת ישראל בריצות שדה, סגנית אלופת ישראל בטריאתלון לנוער, סגנית אלופת ישראל בריצות כביש לנוער, מקום 14 בעולם באליפות העולם לנבחרות נוער בריצות שדה ומקום שלישי באליפות ישראל באופני כביש. "אל הטריאתלון הגעתי לפני מעט יותר משנה ואפשר לומר שההתגלגלות אליו היתה הדרגתית", סיפרה חייט בראיון לשוונג, "זה התחיל כשהרגשתי תקועה בפן ההישגי של השחייה והחלטתי לנסות ולשלב אהבה נוספת שלי, ריצה. הצטרפתי למכבי חיפה באתלטיקה ושמתי לב שאני משתפרת. רציתי לנסות ולשלב בין שני הענפים ומישהו שבמקרה ידע שאני שוחה ורצה, נתן לי את הרעיון לנסות את הטריאתלון. כששמעתי על הטריאתלון לראשונה זה ממש קרץ לי. כמו נורה שנדלקה בראש. אני אוהבת את שלושת הענפים. כשהייתי ילדה מאוד אהבתי לרכוב. לשלב אותם, נראה היה לי מאתגר ומעניין".

לביטוח ולבדיקת זכאותך – לחץ כאן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג