"החלום שלנו הוא לייצג את ישראל באולימפיאדה על סירת ה-49er"

הם נחושים ביותר ומשקיעים את כל מרצם על מנת להגיע למשחקים האולימפיים של פריס 2024, מה עומד מאחורי הלהט של ארבעת השייטים שמספרים לשוונג על החלום הכי גדול שלהם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
ארבעת השייטים שינסו להגיע למשחקים האולימפיים 2024 | צילום: אלבום פרטי

זה סיפור על חלום והרבה עבודה קשה ותקווה. מאור עבו, ים ווירטהיים, טל שדה ועילי ראובני הם ספורטאי עילית ושייטים מגיל צעיר בעלי הישגים בארץ ובעולם שהחליטו לפרוץ דרך חדשה ולייצג את ישראל במשחקים האולימפיים של פריס 2024 על סירת ה-49er (פורטי-ניינר), לראשונה בישראל כאשר עתיד השייט הישראלי עומד לנגד עיניהם. סירת ה-49ER היא סירה אולימפית שעוד לא הייתה בארץ והם הראשונים לשוט בה ולפתוח את הנבחרת הראשונה. הסירה היא באורך 4.9 מ' ולכן נקראת באנגלית 49er והם  מאמינים שהעתיד שלהם ושל השייט הישראלי הוא הסירה הזאת.

בינואר האחרון הביאו הארבעה שתי סירות 49er לישראל אותם קנו מכספם במטרה להתחיל את הקמפיין. "היום, אחרי כמעט חצי שנה האיגוד הבין שאנחנו רציניים ושיש סיכוי להצליח והחל לתמוך בנו בצורה מועטה שעדיין לא מספיקה", הם מספרים לשוונג, "לכן אנו פונים לעזרת הציבור בקמפיין הד-סטארט במטרה להשיג מימון על מנת לקנות ציוד ולצאת למחנות אימונים בחו"ל. אנחנו צריכים להתאמן קשה על מנת שיהיה לנו סיכוי להתחרות באופן שווה מול המתחרים שלנו ממדינות ברחבי העולם. בואו לעזור לנו להגשים את החלום שלנו ולייצג את ישראל".

צ פ ו | נבחרת השייט לפריס 2024

ארבעת השייטים

מאור עבו: נולדתי וגדל בקיבוץ שדות ים, בן 23. שייט תחרותי מגיל 8, בגיל 12 זכה בתואר סגן אלוף אירופה בדגם האופטימיסט, וכבר אז ידע שזה הדבר שהוא רוצה לעשות בחיים. שירת בצה"ל בתור ספורטאי מצטיין, קמפיין 2024 יהיה הקמפיין האולימפי השני בקריירה שלו. החלום שלו מגיל צעיר הוא לזכות במדליה אולימפית. הישגים בולטים שלו הם אלוף ישראל מספר פעמים, אלוף אירופה ועוד זכייה במדליות בין לאומיות במגוון דגמי שייט שונים.

טל שדה: גר בגבעת עדה ומשרת בצה"ל בתור ספורטאי מצטיין, בן 20. בכיתה א' אביו לקח אותו לחוג מפרשיות במועדון השייט בשדות ים והוא מיד התאהב בים ובספורט המיוחד הזה. הוא החליט להמשיך באופן תחרותי, לאחר כמה שנים של אימונים התחיל להצטיין בקטגוריות הנוער ובגיל 13 זכה לראשונה בתואר אלוף ישראל לנוער. משם כבר המטרה הייתה מסומנת, לזכות במדליה אולימפית עבור מדינת ישראל. הישגים בולטים שלו הם פעמיים סגן אלוף העולם בשייט, אלוף ישראל מספר פעמים ברציפות ומקום 3 באליפות אירופה.

ים ווירטהיים: שייט וגולש תחרותי מגיל צעיר במועדון השייט חיפה, בן 21. בתיכון היה במגמת ימאות ובגיל 18 התגייס לצבא לעשות שירות משמעותי שזה היה בעדיפות עליונה, כך שהשייט המתין בצד. לאחר שלוש שנים כלוחם בצה"ל, היה לו ברור שהוא חוזר לשייט במטרה להגשים את החלום האולימפי שקפא לטובת השירות הצבאי. הישגים בולטים שלו הם 3 פעמים מקום ראשון באליפות ישראל לספינות מפרש פעמים מקום ראשון גביע רודוס (יוון).

עילאי ראובני: נולד וגדל בראש העין, בן 18. פעמיים סגן אלוף ישראל בשייט. שייט תחרותי מגיל 7 שגדל בבית עם שני אחים גדולים שהיו ספורטאים תחרותיים במועדון השייט בני הרצליה ויחד דחפו אחד את השני כדי להצליח, כאשר החלום שעמד לנגד עיניו הוא לזכות במדליית זהב אולימפית.

"הגשמת החלום שלנו תלויה בראש ובראשונה בנו. אנחנו צריכים לנצל כל יום, לדחוף לקצה בכל אימון מחדש להשתפר ולהתקדם קדימה, אך בכדי להגיע להתחרות ברמות הגבוהות ביותר אל מול השייטים הטובים ביותר בעולם, אנו נדרשים לתמיכה של הציבור וביחד אתכם נגיע למדליה אולימפית".

לתמיכה בארבעת שייטים בהד-סטארט – היכנסו



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג