החורף חוזר! מזג האוויר הצפוי במרתון ירושלים 2022

קר מהרגיל וגשום לפרקים במהלך מרתון ירושלים שיוזנק מחר בבוקר - זוהי תחזית מזג האוויר הצפויה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מרתון ירושלים | צילום: shutterstock

אמנם הלילה יחל שעון הקיץ, אך מבחינת האקלים הגשם ומזג האוויר החורפי חוזר ולא מתכוון להיפרד מאזורנו. החל מהיום (חמישי) יחלו גשמים שילווה במזג אוויר קר לעונה באזור ירושלים. מחר (שישי) בזמן המרתון החל מהשעה 6:45 זמן הזינוק הראשון למקצה חצי המרתון תהיה טמפרטורה של 7 מעלות ויהיה קר מאוד. נכון לעכשיו לא נראה על פי התחזית כי הטמפרטורה הקרה תלווה גם בגשם (47% סיכוי לגשם).

יחד עם זאת החל מהשעה 8 בבוקר הסיכוי לגשם עולה וצפויים ממטרים עד השעה 11 והטמפרטורה תעלה במעלה אחת ל-8 מעלות. החל מהשעה 11 יתחיל להתבהר ולהתחמם באופן יחסי ולא קיים סיכוי לגשם.

סך הכל מדובר על יום מאוד קר ועם סיכוי גבוה לגשם לפרקים בין השעות 8 ל-11 עם כיסוי עננים של 81% ורוח מערבית במהירות של 24 קמ"ש. מהנתונים הללו עולה כי חשוב מאוד להצטייד מבחינת הביגוד למזג אוויר חורפי וקר.

המלצת לבוש במזג אוויר קר וגשום

מבחינת הרצים בכל אחד מהמקצים במרתון ירושלים מומלץ להיערך לריצה בתנאי גשם ויש לשקול ביגוד ארוך ושרוולי ידיים. מומלץ להתלבש בצורה של שכבות "בצל" מתקלפות, כך שבמידה ויהיה לכם חם ככל שתתקדמו בריצה – תוכלו לפשוט את הבגדים. המלצה נוספת היא לרוץ עם כובע מצחייה שעשוי לסייע בריצה בין טיפות ושלוליות. כשהגשם הכבד יתחיל להישפך, אתם תגידו תודה על כל טיפה שנחסכה מעיניכם. כמו כן, אפשר לשקול גם כפפות שיעזרו לשמירה על החום כפות הידיים בוודאי בקילומטרים הראשונים של הריצה.

טיפ קטן לסיום: סיימתם לרוץ, הנעליים ספוגות? מהרו לדחוף דפי עיתון מגולגלים לתוך הנעל ואל תשכחו להחליף לדפים יבשים אחרי שעה-שעתיים. כמו כן נסו לאוורר את הנעל לאחר מכן.

עוד כתבות לקראת מרתון ירושלים
מרתון ירושלים: כמה מים צריך לשתות בריצת 10 ק"מ
מרתון ירושלים: לו"ז הזינוקים המעודכן והכבישים שייחסמו לתנועה
5 דברים שבהם שונה מרתון ירושלים ממרתונים אחרים



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג