ההקלות החדשות: מותר לחזור לפעילות ספורטיבית ללא הגבלת מרחק

מה מותר ומה עדיין אסור במסגרת ההקלות החדשות שעודכנו על ידי הממשלה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

משבר הקורונה: כל העדכונים השוטפים בשוונג

עוד שלב בהחזרת המשק לתפקוד התקבל אתמול ובכל מה שנוגע לפעילות ספורטיבית ישנם כמה עדכונים שציבור הספורטאים המתין לו. במסיבת העיתונאים שהתקיימה אתמול (שני) בישר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי הגבלת 100 המטרים מבוטלת וכעת ניתן לצאת לכל מקום על מנת לבצע פעילות גופנית וספורטיבית. על פי הדברים שנאמרו, הספורט כולו ובו ענפים שטרם הורשו לחזור לפעילות תאושר במהלך חודש יוני. כמו כן, עד אמצע החודש הבא תוסר כליל הגבלת ההתקהלות וזאת בהתאם לכך שהמצב לא ידרדר. ראש הממשלה סיכם ואמר: "מתקני הספורט והפנאי ייפתחו בהדרגה עד ה-10.6".

שלב א' באסטרטגיית היציאה

"הציבור יכול לחזור לפעילות ספורטיבית הכוללת ריצה, הליכה, רכיבה על אופניים ועוד בכל מקום וללא הגבלת מרחק", עדכנה שרת הספורט, מירי רגב, "ההגבלה היחידה הקיימת היא פעילות בזוגות ואני מקווה שהיא תשתנה במהלך השבוע הקרוב. חזרה של חדרי כושר וסטודיו לפעילות במסגרת השבוע הקרוב במסגרת תו סגול. חזרה מיידית של מועדוני ספורט פרטים כגון: טניס, גולף, אתלטיקה וקבוצות ריצה. חזרה של הספורט הימי לציבור הכללי במיידי, שייט, גלשנים, סקי מים, דיג ללא שהייה על החוף. חזרה של פעילות בבריכות השחייה של אגודות השחייה והכדור מים והבריכות הטיפוליות".

למרות שבמסגרת ההקלות יש אישור לפעילות ספורטיבית ימית, עדיין לא הותר לשחות בים. שיקול זה אינו מובן, שכן פעילויות ימית כמו גלישה ושייט מותרים כעת. כך גם גם לגבי שחייה בבריכה ככל שמדובר בשחייה שאינה מקצוענית. בעמוד הפייסבוק של איגוד השחייה נכתב הבוקר כי הם לומדים בשלב זה את ההנחיות והמגבלות המדויקות ובשעות הקרובות הם ישלחו לאגודות מסמך מסודר בנושא. "אמש השגנו ניצחון ראשון בדרך לחזרה המיוחלת לשגרה מלאה – מתן אישור להחזרת פעילות אגודות השחייה בבריכות. בכל מקרה, בכוונתנו לפעול למען האגודות מול הרשויות המקומיות כדי שיאפשרו לכולן לחזור ולשחות בהקדם. יש עוד דרך לפנינו עד החזרה לפעילות סדירה ומלאה, אבל זהו צעד ראשון וחשוב. השגנו זאת ביחד הודות להתגייסות של כולכם למאבק והסיוע להעלות את הנושא לסדר היום הציבורי", על הדברים היו חתומים סימון דוידסון יו"ר איגוד השחייה ואמיר טיטו מנכ"ל האיגוד.

כל האמור לעיל נכון לשעתו ומסתמך על כך שלא יהיה שינוי לרעה בעקומת התחלואה בשבועות הקרובים. המדד להחמרת המגבלות יהיה כאשר יתגלו 100 חולים חדשים ביום שאינם נמצאים במוקדי התפרצות (חו"ל, בתי אבות, יישובים "אדומים") וכאשר יהיה קצב הדבקה של הכפלה כל 10 ימים ו-250 חולים במצב קשה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג