הרשת בטירוף: האם ואן דר פול הוא רוכב העל הבא שיהפוך לאיש ברזל?

אלוף העולם המכהן ואחד הרוכבים המגוונים בסבב התארח אצל היוטיובר Average Rob והתחייב להשלים תחרות איש ברזל אם הסרטון יעבור את רף 42 אלף הלייקים, רף שנשבר בקלות. אז מתי נראה אותו על המסלול?
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
ואן דר פול | צילום: Shutterstock

אלוף העולם המכהן באופני כביש מתייה ואן דר פול ידוע בגיוון המרשים שלו על האופניים, כרוכב המתמחה בכביש בשלל סוגי מרוצים, וכן באופני הרים ובסייקלוקרוס. אלא לפי סרטון בו השתתף בערוץ של היוטיובר "Average Rob", נראה שבכוונתו לקחת את הגיוון הזה למחוזות חדשים ולהתחרות בטריאתלון איש ברזל.

מדובר בסרטון השני בערוץ בו משתתף ואן דר פול, כאשר בסיום הקודם הבטיח הרוכב של אלפסין דקוניק שאם הסרטון יחצה את 10,000 הלייקים הוא יתארח שוב לרכיבה על אופני הרים. הסרטון הגיע כמובן בקלות לרף הנדרש, וכעת הגיע ואן דר פול שוב, גם הפעם לסרטון מושקע (ומשעשע במיוחד) בו לימד את רוב וחברו ארנו את יסודות הרכיבה על אופני הרים.

בסוף הסרטון, אומר ואן דר פול לרוב: "מה עוד אנחנו יכולים לעשות? סיימנו את הענפים שלי" רוב עונה: "אם הסרטון הזה יגיע ל-42 אלף לייקים, מתייה יעשה איש ברזל", להפתעתו ואן דר פול משיב בחיוב ומסכים, ואף לוחץ לו את היד. לאחר מכן הוסיף: "אבל מתי? זה חייב להתאים ללוח הזמנים", ארנו עונה לו: "אתה תבחר איזה, ואנחנו נתחרה איתך, רק תצטרך לחכות לנו איזה 7 שעות בקו הסיום עד שנגיע".

הסרטון עבר תוך מספר ימים כצפוי את רף הלייקים הנדרש וכעת עומד על 91 אלף לייקים ביוטיוב. כעת נותר לראות האם ואן דר פול יעמוד גם הפעם במילתו, ומתי אנחנו צפויים לראות אותו על מסלול הטריאתלון בתחרות איש ברזל.

כמובן שיש לכך תקדימים בעבר, כשהבולט והידוע שבהם הוא של קאם וורף, רוכב מקצוען בקבוצת אינאוס, וגם איש ברזל מעוטר, אשר סיים במקום החמישי באליפות העולם באיש ברזל ב-2019 וניצח לא מעט תחרויות טריאתלון נחשבות נוספות. גם לרוכבים גריינט תומאס וריצ'י פורט יש היסטוריה בטריאתלון, גם אם לא ברמה הזאת.

ישנם גם טריאתלטים וטריאתלטיות שעשו את הדרך ההפוכה, כאשר הבולטות הן שתי אלופות עולם בחצי איש ברזל, טיילור ניב ופולה פינדלי, שהוכיחו את עצמן בעיקר כרוכבות חזקות נגד השעון. הראשונה חתמה לא מכבר בקבוצת טרק סגפרדו ומתחרה בסבב המקצועני והאחרונה התחרתה באליפות העולם ברכיבה נגד השעון עבור נבחרת קנדה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • גייב הגיב:

    יש כמובן רוכבי אופניים מקצועיים שהפכו לטריאתלטים בקבוצות הגיל ,בולט במיוחד לורן ז'לאברט מגדולי הרוכבים בסוף 90- תחילת שנות ה 2000 שזכה לאחרונה במדללית זהב לגילאי 55+ באליפות העולם באיירונמן שהתקיימה בניס.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג