האם מארק צוקרברג בדרך למרתון הראשון שלו?

הוא הכריז על שנת 2016 כשנת הריצה שלו וכעת לאחר ארבעה חודשים הוא סיים את ריצת החצי מרתון הראשונה שלו. האם האיש שנבחר ל"איש השנה" על ידי מגזין טיים, בדרך לריצת המרתון המלא הראשון שלו?
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לאחר שהתחייב בתחילת השנה לרוץ מייל ליום ובסך הכל 365 מייל לשנה, רץ השבוע מארק צוקרברג בפעם הראשונה למרחק חצי מרתון. אמנם מיליוני אנשים בעולם עושים זאת כל יום, אבל כשהאיש שנבחר בשבוע שעבר ל"איש השנה" של מגזין טיים עושה זאת, זה לוקח את הריצה והתרבות שסביבה למקומות חדשים של מודעות ותודעה ספורט. "אני נכנס לאתגר הריצה שלי", כתב מייסד פייסבוק בפוסט שזכה עד לרגעים אלו ללמעלה מ-261 אלף לייקים, "התעוררתי הבוקר והחלטתי שאני רץ חצי מרתון, פלוס כמה מיילים בונוס. זה הרגיש נפלא. נכון לעכשיו עברתי כבר את ה-200 מייל ב'שנת הריצה' שלי". עוד הוא כותב כי הוא נהנה בריצה שלו בעיקר מלגלות את הערים שאליהם הוא מגיע במסגרת העבודה שלו בברלין, ברצלונה, בייגי'נג ודלהי. בתמונה אותה הוא צירף, נראה צוקרברג רץ עם אחד ממנהלי החברה במרוץ של פייסבוק מתחילת השנה למרחק 5 ק"מ.

לידיעה על תכנית האימונים השנתית של מארק צוקרברג

צוקרברג

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג