האלופה האולימפית גוון יורגנסן עברה ניתוח בעקב ותיעדר לתקופה ארוכה

האלופה האולימפית בטריאתלון שקיוותה לייצג את ארצות הברית בריצת המרתון במשחקים האולימפיים טוקיו 2020 רחוקה מאוד מלהגשים את הפנטזיה שלה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

גוון יורגנסן, האלופה האולימפית בטריאתלון שהחליטה לעשות הסבה לריצת המרתון, מתרחקת מהמשחקים האולימפיים טוקיו 2020. השבוע הודיעה יורגנסן שעברה ניתוח בעקב לטיפול בפציעה שנקראת "דפורמציית הגלונד" שבה יש עיבוי של עצם העקב בחלקה האחורי.

הסיכויים להגיע לטוקיו 2020 פוחתים. גוון יורגנסן | צילום מסך

עוד כתבות בנושא 
איך גוון יורגנסן סופרת את הקלוריות שלה? 
יורגנסן סיימה רק רביעית באליפות ארה"ב בחצי מרתון 
גוון יורגנסן שיפרה את שיאה ב-5,000 

בהודעה שפרסמה יורגנסן סיפרה שהיא מצפה לחזור לאימונים בתוך 3-4 חודשים, אך חשוב לציין שגם המרתוניסט האמריקאי גיילן ראפ עבר ניתוח דומה ונזקק לתקופת החלמה ארוכה יותר. כמו שזה נראה, סיכוייה של יורגנסן לייצג את ארצות הברית בריצת המרתון במשחקי טוקיו 2020 מתמעטים, מה גם שהיא עדיין לא קבעה תוצאת קריטריון.

יורגנסן סיפרה שהיתה חייבת לעבור את הניתוח בגלל ששום דבר לא עזר לה להתמודד עם הכאבים החזקים ברגל שפגעו באימונים שלה. היא הוסיפה שזו הפציעה הרצינית הראשונה שהיא נאלצת להתמודד אתה בקריירה, גם כטריאתלטית וגם כרצה למרחקים ארוכים. "הסיבה שעברתי את הניתוח הזה עכשיו היא הרצון לעמוד במטרות שלי וכדי לעשות את זה אני חייבת להיות בריאה. המטרה הראשונה היא לשמור על הבריאות".

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג