האולטראיסט אריאל רוזנפלד ניצח באולטרה 100 מייל חומת ברלין

הוא ניצח במרוץ לאורך 161 ק"מ ומספר לשוונג מגרמניה שהוא שמח מאוד על התוצאה שלו ושהניצחון הוא למעשה בונוס
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

בחודשים האחרונים כתב אריאל רוזנפלד כאן בשוונג על ההכנה שלו לקראת אולטרה 100 מייל חומת ברלין, שזו המהדורה החמישית שלה. המרוץ שהתוואי שלו הוא לאורך שרידי חומת ברלין ההיסטורית שהפרידה בין גרמניה המערבית למזרחית, הוא למעשה מרוץ לזכר 138 הקורבנות שנורו כשניסו לעבור את החומה. רוזנפלד שהתכונן תקופה ארוכה למרוץ, מתוך כוונה לצבור ניקוד לאוטרה ספרטתלון של שנת 2017, ניצח בתחרות והגיע במקום הראשון בזמן של 15:20:48 שע'. בנשים היתה זו האולטראיסטית טייה ג'ונס מאוסטרליה שהגיעה במקום הראשון וקבעה תוצאה של 17:03:00 שע'.

81472.1

"מתחיל קצת לעכל". אריאל רוזנפלד | צילום: באדיבות אריאל רוזנפלד

"אני עכשיו כמה שעות לאחר המרוץ ואני מתחיל קצת לעכל", מספר לשוונג רוזנפלד עדיין מגרמניה, "בגדול היתה לי תחרות חלקה יחסית וללא תקלות – הרגשתי טוב, המספרים היו טובים, הציוד עבד וכך גם כל הנושאים שמנהלים במרוץ אולטרה ארוך, כמו קלוריות, שתייה, מלחים וכדומה. התמקדתי בתכנית הריצה שלי ולא של הרצים האחרים ובמהלך חלקים גדולים מאוד של המרוץ רצתי לבד לגמרי מבלי לדעת את המיקום שלי, או המרחק מרצים אחרים. אני שמח מאוד על התוצאה שלי שהיתה היעד העיקרי במרוץ. הניצחון הוא בונוס, בונוס מתוק מאוד".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג