דן אלתרמן: אתחרה ב-TRI כנרת עם סרט שחור לזכרו של אור אשכר

אלוף ישראל באיש ברזל הודיע כי יתחרה ב-14.4 בניסיון להשלים דאבל בחצי איש ברזל: "אתחרה עם שני סרטים על הזרועות: הראשון שחור לזכרו ואורו, השני כחול-לבן, מתוך אמונה שלמה שאנחנו פה כדי להישאר, ולא ניתן לאף אחד לעצור אותנו"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

רשימת המשתתפים הבכירים ל-TRI כנרת ממשיכה לגדול, וכעת מודיע דן אלתרמן, אלוף הישראמן ואלוף ישראל במרחק איש ברזל, כי ישתתף בתחרות שתיערך ב-14 באפריל וינסה להשלים דאבל ולזכות באליפות ישראל במרחק חצי איש ברזל.

אלתרמן הגדיל לעשות ובפוסט שפרסם בפייסבוק אמש (רביעי) הצהיר כי יציין במהלך התחרות את זכרו של הטריאתלט את אור אשכר ז"ל, שנרצח בפיגוע בתל אביב. אלתרמן כתב: "את אור מעולם לא הכרתי, אבל ממכרים משותפים ומכל עשרות הפוסטים שהועלו ביומיים האחרונים, נראה שהיה בחור מיוחד, כזה שכולם היו רוצים לצידם.
את הערכים, העוצמות, שמחת החיים והאהבה לספורט ניתן לראות מבעד לתמונות".

"אני הכי מזדהה שאפשר. בימים האחרונים, כמו כולם, אני מרגיש סוג של עצב ומועקה. כפי שרבים ספדו לו וביקשו לחיות באורו, אני בוחר להתחרות בטריאתלון כנרת הקרוב, אליפות ישראל בחצי איש הברזל 2023, עם 2 סרטים על הזרועות. הראשון סרט שחור לזכרו ואורו. השני סרט כחול/לבן, מתוך אמונה שלמה שאנחנו פה כדי להשאר, ולא ניתן לאף אחד לעצור אותנו. תהא נשמתו עדן וצרורה בצרור החיים".

כבר כעת ברור כי TRI כנרת הולכת להיות תחרות הטריאתלון האיכותית ביותר שהייתה בישראל בשנים האחרונות, בפרט במקצה הספרינט עלית, שייכנס את בכירי הספורטאים והספורטאיות שלנו, כשחר שגיב בגברים ואביב לוי בנשים. במקצה חצי איש ברזל, שגם הוא מתפקד כאליפות ישראל, הודיעה מוקדם יותר אנטונינה רזניקוב כי גם היא תיקח חלק בתחרות וכמו אלתרמן תנסה להשלים "דאבל" ישראלי.

בתחרות ייערכו פרט למקצים הללו גם מקצה אולימפי, מקצה סופר ספרינט לנוער ומקצים לשלשות.
להרשמה ל-TRI כנרת לחצו כאן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג