אנטונינה רזניקוב נרשמה לחצי איש ברזל ב-TRI כנרת: "באה כדי לנצח"

אלופת הישראמן וטריאתלטית המרחקים הארוכים הטובה בישראל הודיעה כי תנסה להשלים דאבל של תואר אלופת ישראל: "אוהבת את התחרות הזאת ואת המסלול, משתתפת בה קבוע מהיום שבו התחלתי להתחרות בענף"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אנטונינה רזניקוב | צילום: צלמי שוונג

אלופת הישראמן המכהנת וטריאתלטית המרחקים הארוכים הטובה בישראל אנטונינה רזניקוב הודיעה היום (שלישי) כי היא נרשמת ל-TRI כנרת ותשתתף בתחרת למרחק הארוך ביותר בתחרות, חצי איש ברזל. רזניקוב זכתה לפני כחודש בפעם החמישית בקריירה בתואר אלופת הישראמן למרחק איש ברזל, וכמי שמחזיקה בתואר אלופת ישראל, היא רוצה להשלים דאבל ולזכות באליפות ישראל גם בחצי המרחק.

רזניקוב סיפרה לשוונג לאחר ההרשמה: "טריאתלון כנרת הייתה תחרות חצי איש הברזל הראשונה שלי בקריירה, לפני עשר שנים. מיום שהתחלתי לעשות את הספורט הזה אני משתתפת בתחרות. בשבילי זה כמו ישראמן, שמגיעים כל הספורטאים והספורטאיות, זה מפגש חברים כזה, מאוד נחמד ותמיד באווירה טובה מאוד. כל התחרות – מהזינוק למים עד לסיום בריצה זה הכל חברותי, מדברים, שמחים לראות אחד את השני.

אנטונינה רזניקוב בטריאתלון כנרת הראשון שלה | צילום: צלמי שוונג

על המסלול: "אני מאוד אוהבת את המסלול ב-TRI כנרת, זה מסלול טוב מאוד. מבחינתי שחייה בכנרת זה הכי כיף בארץ, וברכיבה זה מסלול מהיר, שאפשר לרכוב נג"ש ממש חזק ואני מאוד אוהבת".

המטרות שלה לתחרות: "המטרה היא לבוא ולנצח. לא מסתכלת על זמנים כרגע, כי עוד לא יודעת מה יהיו התנאים, אני מבחינתי באה כדי לנצח".

המשך העונה: "רציתי להתאושש מהאולטראמן והישארמן, בשבוע שעבר פעם ראשונה עליתי על אופני נג"ש מאז הישראמן, כי הבנתי שאם אני רוצה לנצח בכנרת אני צריכה להתחיל לזוז לכיוון. רכבתי המון שטח עד עכשיו. עוד לפני הכנרת אני רצה במרתון ירושלים, שזה גם מסורתי בשבילי, כל שנה אני עושה. בהמשך מתכננת גם להתחרות באמברונמן בצרפת, תחרות מאוד קשה עם טיפוס מצטבר של 5,000 מ'".

רזניקוב חוותה עונה מפרכת ומוצלחת ובדצמבר האחרון הוכתרה לסגנית אלופת העולם באולטראמן. היא זכתה בישראמן חמש פעמים בקריירה,כאשר האחרונה הייתה שבועות ספורים אחרי האולטראמן: "בשנה הבאה בישראמן אני רוצה לבצע הרבה יותר טוב, הייתי מאוד עייפה השנה מאולטראמן ולא הייתי מהירה מספיק, שמחה שניצחתי אבל זה לא כמו שאני יכולה, יכולה יותר טוב".

אנטונינה רזניקוב. באה לנצח | צילום: צלמי שוונג

תחרות TRI כנרת תיערך השנה בסימן 75 שנה למדינה ותיערך ב-14 באפריל 2023. התחרות תכלול מגוון מקצים: טריאתלון אולימפי (1.5 ק"מ שחייה, 40 ק"מ רכיבה ו-10 ק"מ ריצה), ספרינט (750 מ' שחייה, 20 ק"מ רכיבה ו-5 ק"מ ריצה), מיני ספרינט (500 מ' שחייה, 12 ק"מ רכיבה ו-3 ק"מ ריצה), ומרחק חצי איש ברזל (1.9 ק"מ שחייה, 90 ק"מ רכיבה וחצי מרתון בריצה). בתחרות יהיו כתמיד מקצים אישיים ומקצי שלשות.

להרשמה ל-TRI כנרת



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג